• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Fluffmoln

har inte läst tidigare inlägg så tänker hålla mig sjukt neutral i detta

Förra månaden var jag helt galet skengravid och kände allt från halsbränna, extra kissnödig till molvärk i livmodern. Men allt visade sig vara pms. Blev självklart sjukt besviken.

Den gången jag verkligen var gravid kändes det annorlunda, typ pirrade i livmodern och stack till och det kändes som något sugande i livmodern. Men även om jag varit med om detta var det omöjligt för mig att veta att förra månaden var en totalskenis. Kroppen förändras ju också och vare pms eller tidig graviditet behöver inte vara den andra lik.

• Maglan

Suzisuze:
    "konstigt att man inte vill leva i verkligheten då, jag säger bara sanningen.. .. synd att det svider-"

Hur kan DU veta sanningen?
    Är du nån barnmorska som har varit och undersökt alla här eller?

• Suzisuze

Snälla flickor- gå isåfall på Fluffmoln, hon säger ju oxå hur det kan vara. jag önskar för fan inte livet ur någon, blev kanske bara intresserad av allas beskrivning av "grav känsla". Förresten Om jag skulle vara gravid.. vilket jag kanske tom är- hm.... intressant isfall att läsa hur andra upplever sina "graviditeter".

Å Maglan, hittade du ngt intressant i mitt galler, eller du bara snokade runt ??

• Sofis

Fluffmoln beter sig inte som att hon vet allt och sitter på "sanningen", som du gör. Men nu tänker jag inte prata mer om detta!

• Fluffmoln

nej för sjutton, hoppa inte på mig. Jag håller ju mig neutral
    berättar om mina erfarenheter bara och den fakta man lyckats snoka fram under ett halvårs bebisverkstad...

• Sofis

Maglan: gick det bra att vara hundvakt förresten?

• Suzisuze

nää... sofis. Vi lägger ner detta, för jag verkar ha sårat några känsliga PMS flickor idag. Lycka till, å glöm ej köpa bindor till nästa helg.

• Fluffmoln

ja, mitt inlägg skull ha hamnat före sofis Blev lite tokigt i ordningen...