• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Fru Wadell

Vilket test ska man använda på BIM -4? Kan man lita på alla tester? Erfarenheter??

• Nettan 80

Fru Wadell: av erfarenhet så är jag ganska skeptisk till CB vanliga test. Fick hela sju spöktest förra gången. Men man vet ju inte heller. Jag kan ju bara ha haft otur. CB digitala ska vara bra har jag hört, just för att man slipper tolka plussen. Antingen står det gravid eller så inte. Jag har hört att RFSU är ganska säkra när det gäller att testa nga dagar innan. Du kan även prova med ÄL.test har jag hört. Vissa har haft stegring på dem när de varit gravida. Lycka till!!!!

• Tinkerbelle

Antar att du menar om flytningarna försvinner, Cattis82? Det är helt normalt. Kroppen följer en cykel med sekretet. Efter ÄL är det "lotion" -aktigt, för att övergå i en torr period. Men det är ju individuellt. För mig är det lite olika hur det är med fflytningarna. Nu är det fortfarande rätt blöta, sorry för detaljer. Men förra månaden hade jag också massor, verkligen massor, av såna vita flytningar ni skriver om. Men mensen kom.
    Vill inte vara den som drar ner förhoppningar, men så var det för mig. (Månaden innan hade jag också mycket vita fltningar, men det berode på svamp. Kanske skulle ni fundera på om det kan vara det? Man kan få det av mycket sex....)

Väntar också väldigt glatt på spyorna!!!! Eller i vart fall lite symptom....

• Nettan 80

Nu är jag lite deppig, testade med Äl-test precis och det var neg. I lördags när det var fem dagar sedan jag hade Äl enligt stickorna hade jag fortfarande höjning. Innebär nu detta att vi missat vår Äl trots allt!? Ohhhh, jag blir så trött!

• Yrrepyrr

Fortsatte att forska om "flytningar som kan se ut lite hur som helst uppträda lite hur som helst, det ända man ska vara uppmärksam på är om dom ändrar karaktär mot "skummiga, illaluktande missfärgade som gult eller orange, om man har klåda sammtidigt eller ej.

Nog om flytningar!

• Fru Wadell

RFSU.s test. Någon fler med erfarenhet av dem då m,an testar inna BIM? Spökstreck där oxå? Man vill ju kunna LITA på svaret *s*

• Yrrepyrr

när det begav sig förut testade jag aldrig
    Men vid mitt MF i Nov så testade jag med RFSU som visade neg fast jag var gravid så...tja vem vet?

• Nettan 80

Yrrepyrr; Om vi har sexat Men sista gången var i torsdags, jag började liksom få ont då Men om det gav utslag även på lördagen så har vi kanske missat den lilla chansen. (fredag, lördag)

• Mrs  You
    Hej tjejer allt väl??
    Misstänker att jag hade ÄL igår (typiskt efs mannen inte var hemma då)
    Vi får väl se men jag börjar redan planera framåt inför nästa månades Ägglossning