• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • cattis82

Tinkerbelle - ok. Det kanske är olika från gång till gång. Jag hoppas ju bara inte att detta betyder att jag inte är gravid. Svårt när man försöker tolka alla olika saker. Borde finnas en regelbok för exakt vad som är symtom på BIM och graviditet.

• Nettan 80

Tinkerbell: ok, gu va trist!!! Då är det väl bara att se fram emot nästa BIM. Tog ett nytt ÄL-test innan idag och då var det negativt. Men då innebär det säkert att vi missat ägglossningen Tack för tipsen i alla fall. Tycker inte alls att det varit trista inlägg man måste få lov att vara realist. nu behöver man inte bli så himla besviken när mensen kommer.
    Kramkram

• Nettan 80

Tinkerbell:
    De indikerade höjning i sex dagar.

• englabella

Har beställt ett par "tidiga test" från Mirres. Nån som vet nåt om dom? De ska vara de enda som finns att köpa i sverige och ger utslag på jätteliten mängd hcg.
    Testfreaket jag kan inte låta bli...

• Tinkerbelle

Ok, Nettan80 - en del test, och en del personer, kommer ibland inte upp till positiv nivå trots att de har ÄL. Hade ni sex under tiden som det var höjning kan du mycket väl ha haft ÄL och ni har i så fall prickat in ÄL. Sen kan det ju vara så att du hade en kortare höjning som kom någon gång mitemellan två test tillfällen.... Det finns så många varianter på detta... Det enda som egentligen är säkert i fråga om ÄL är att ta ett blodprov! Stickorna är absolut inget bevis för att man verkligen haft ÄL. Som jag ser det kan du mycket väl haft ÄL, trots att du inte fått utslag. Finns många på FL som blivit gravida utan utslag på stickorna!

• Nettan 80

Tinkerbell; Okidoki, tack för hjälpen. vi får hoppas och se vad som händer. Kram

• Mrs  You
    En fråga bara om ägglossningen inträffar sent som i mitt fall borde då inte mensen komma senare då?
    Min mens är ju regelbunden 29 dagar men tycker det är knepigt att ägglossningen varierar men inte mensen... eller har jag fel?
    Fundersam
  • Tinkerbelle

englabella - jag köpte det från minipris-tester.se. Testet har en känslighet på 20 mIU/mL, som är den högsta känsligheten på marknaden. Vet inte om det är samma som på Mirres. Jag har köpt Mirres stavar tidigare och varit nöjd. Eller, nja, jag var ju inte gravid så de visade ju rätt..... Hoppas kunna testa plus med båda sorterna nu!