• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Min man har ändrat sig. Om jag är med barn vill han att jag ska ta bort det. Har det fruktansvärt jobbigt just nu, för det känns som att jag är med barn. Mår så himla illa hela tiden och har jätteont i magen. Får inte ner någon mat och bara gråter hela tiden...

• Miss Skellington

Åååååhhh gumman *kramar om*. Vi finns här om du vill prata mer...

• Que Sera Sera

Men... vadda 'andrat sej'? Fyy va ledsen jag blev for dej nu men haller for att det skall ordna sej for er!!Kram!

• cattis82

Åh nej vad tråkigt Sofis *tröstkramar*

• Tussilutt

Min mens kom tidigt denna månad, troligen eftersom jag tog ut spiralen förra fredagen! Det känns något frustrerande eftersom jag haft blödningar lite av och till sedan dess, nu har jag vad jag skulle kalla riktig mens, men nu har jag ju ingen aning när ÄL blir nästa gång... Nåväl, jag kan väl inte börja gnälla på försök 1

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA),nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning ()Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 50

Statistik: 0,2 * 50 = 10 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång: Misan1, Stil07, Tussilutt(3)

• Junior J

vad jobbigt för dig Sofis hoppas allt ordnar sig.
    och Tussilull du hittar snart "rutin" på månaden ska du se
    själv har jag gråtit klart till "Grace anatomi", så bra tycker jag!
    sov gott dröm sött... sees i morrn!

• Maglan

Sofis

Maaaassa kramar till dig gumman!

Satt här å vaaaa såå sugen på mina favvo chip, dillchips.. :) Som du var fanns de hemma.. Men när ja började äta smakade det bara skit! :( Ett tecken kanske? :P

• Masqito

Sofis: Neeeej!! Vad tråkigt!! Kom han bara på det helt plötsligt?? Hoppas att ni kan reda ut vad som har hänt..Fy vad tråkigt om du skulle behöva ta bort ett barn när man så länge sett fram emot det!

GER STORA STYRKEKRAMAR TILL DIG!!! och hoppas hoppas få se dig här snart igen..