• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • MinnY

satt nyss och bläddrade i HMs vår/sommar katalog och hittade jätte mycket fina grejer men bestämmde mej för att vänta med att beställa förrens efter ev mens eller + har kommit. blir jag gravid kan jag nog ändå inte ha dom kläderna till sommaren. sen började jag istället ringa in mamma kläderna;) vill ha!! tycker alltid att det är så fint med gravida kvinnor på stranden. dom går där med magen i värder;) *längtar*

• Tinkerbelle

Mrs You - du kanske tillhör de som har en kort luteal-fas? Man kan ju ha mellan 10 och 16 dagars fas.

• MinnY

någon mer än jag som gillar att gå in på FLs graviditetskalender och skriva in när jag hade ÄL där och se "du är nu i vecka...., du är i första graviditetsmånaden" älskar att se det där. även om jag själv inte vet om jag är gravid eller inte;) inga symptom än iaf men det är ju bara 5 dagar sen jag hade ÄL.

• cattis82

Mrs you - jag har haft menscykel på 26-29 dagar. Förra gången hade jag ÄL på BIM -9, räknade ändå på en 28-dagars cykel. Men jag fick mensen på dag 33, alltså exakt 14 dagar efter ÄL. Tror att jag måste haft en sen ÄL då. Ska bli intressant hur det blir den här gången.
    Har ÄL varierat för dig förut också?

• Tinkerbelle

Vet inte om detta stillar era funderingar, men luteal-fasen (ÄL till mens) är konstant. Däremot kan tiden mellan mens och ÄL variera. Har själv inte helt koll på min luteal-fas längd men hoppas jag kommer få det med stickorna nu!

• Yrrepyrr

Och här va listan igen..den har en tendens att späpa efter

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(8)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning ()(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 47

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 49

Statistik: 0,2 * 49 = 9,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång: Misan1, Stil07 (2)

• Yrrepyrr

Matdags nu ska jag ha den dära ungnsbakade korven som jag blev så sugen på förut
    Å sen så vare ju scoutmöte igen..Skönt när denna vecka är över..föräldramötena lappar ju nästan över varann Kram!