• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Yrrepyrr

Snöhästen Jippe får sånna som du
    Statistik är nog inte min grej, urkass på sånt
    Tappen vid en graviditet kan vara både hög och låg
    lite bakåtvänd stängd öppning hård inuti men mjuk som läpparna utanpå

• hyacinth

Snöhästen - du är min idol!!! Vilket jobb du lagt ner!!!

Jag har ont i tjejmage som strålar ner mot jumskarna. Känner mig besvärad i nedre delen av ryggen. Inget direkt illamående och är inte tröttare än vanligt. Känns mest som mensen är på gång.

• snöhästen

Jag skulle önska att man kunde hitta ett superdupertydligt symptom som skulle visa sig direkt efter äl och som inte skulle kunna misstolkas.
    Har så svårt att vänta... (fast det är ju spännande också!)

• snöhästen

Statistik är en del av mitt jobb (Även om jag inte tror att min chef betalar mig för just detta he he he)
    Mer symptom allihop, så kommer mer statistik när vi får facit på våra tillstånd om en dryg vecka eller två...

• Silverklar

Snöhästen: tack för listan.

Själv har jag lite ilningar på vänstra sidan samt lite "tyngre" bröst känns det som. Men båda sakerna känner jag igen från tidigare månader, då jag INTE varit gravid. Men hoppas såklart ändå att det tagit sig den här gången.

För symtomletare som jag, klistrar jag in en liten länk till en pdf-fil för tempning. Men eftersom jag inte tempar, har jag denna månad istället börjat använda den för att bokföra mina symtom och så. Så kan man gå tillbaka och jämföra symtom m.m. med tidigare månad(er), ifall man (mot alla förhoppningar) inte blir/är gravid denna månad.
    www.fertility.se/Images/BasalChart_celsius.swe_tcm33-1839.PDF

Kan underlätta för att få tiden att gå också

• Que Sera Sera

Hej tjejer... Annu inget nytt har men snart sa ar det testdaxx! =)
    Mor ar har o halsar pa sa har inte kunnat skriva sa mkt - och imorgon aker hon men da kommer syster m familj istallet. Aker sen den 13 sa hoppas det gor att tiden till den 14e gar fort! =)

Jag trodde i borjan att vi skulle lyckats denna manaden, ni vet en san dar 'onskekansla' man kan fa... Den ar dock borta nu.
    Daremot har jag matt skumt dom senaste 3 dagarna. Trott, grinig men shit det beror sakerligen pa andra faktorer an just det sa...
    Kanner mej inte sa dar jattehoppfull, tyvarr.
    Har ju som tur ar min lilla dotter, sa det hela kanns inte sa 'akut'. =)

Men vi far se, haller alla tummar for oss allihopa! =)

• Tsarbabe

Ise74: Den drar sig tillbaka första eller andra dagen efter ÄL. Sedan blir den mjuk igen lagom till mens.

• Tsarbabe

Snöhästen: var en jätte intressant lista kan man verkligen säga. Jag tar mig som exemepl och har många av de där känningarna. Trots att tappen säger annat men då kanske jag kan vara gravid trots allt? En vecka kvar innan testning

• nelly 2007

Hur ska "tappen" va om man är gravid?

Vill ju så gärna ha en liten