• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tsarbabe

Miss Skellington: Jag vet inte alls hur min cykel är. Men innan förra graviditeten var den ca 28 dagar...hoppas på att det är samma nu (eller helst att tanten inte kommer alls på ett år eller så)...det hoppas jag iofs för alla oss....att alla skulle få ett plus och få vara i samma ankomstgrupp skulle vara häftigt

• Fru Wadell

Korallo: är det så för alla eller är det individuellt? Betyder det att på dag 22  får man äl och 6 dagar senare ska man få en mens om man inte är gravid alltså? Då borde det ju synas på test tidigt. Eller tänker jag helt snurrigt nu?? Oj, vad jag räknat fel i så fall!! *s*

• Beautyflie

Korallo ---> Väldigt individuellt, men lutealfasen (mellan ÄL och mens) är konstant, mellan 10-16 dagar brukar vara det vanligast...

• Beautyflie

Menade såklart att inlägget var till Fru Wadell

• snöhästen

Fru Wadell: det är precis som Beatyflie skriver. Har man kort cykel ( t ex 24 dagar) så kan man ha äl redan på dag 8(!) till 14 beroende på lut-fas och har man en cykel på 32 dagar så kan man ha äl på dag 16 till 22... Allt är individuellt!

• hyacinth

Jag har fått utslag på mina äl-stickor dag 16 de senaste två månaderna. Sen har mensen kommit på dag 30.

• Azalea74

Tja, vad ska man fylla huvudet med för tankar nu fram till BIM?! Försökte vara lite kaxig i helgen då jag tänkte att "Äh, det är ju faktiskt bara 2 veckor" men nu sitter man här....och det är TIO *svordom* dagar kvar.....*uuuäääh*. Jag sitter iofs här rätt mkt så tiden går ju.....men ändå! *suck*

• Tinkerbelle

Snöhästen - tack för en UNDERBAR lista!!! Känns som om man borde gå igenom fler för att säkra statistiken... (Menar INTE att du ska göra det). Känns bra att det är ungefär 50/50 på samtliga symptom! Då kan allt vara graviditet, eller inte. Lite lotteri!!!!

Sofis - även om du kanske inte läser detta vill jag bara sända massor av kramar till dig!!!! Kan inte förstå hur det känns men jag hoppas verkligen att ni löser allt på ett fint oh bra sätt! *kramar*

Karollo - måste kännas härligt att få se en ÄL och även få bekräftat att du har sen sådan! Hoppas att det går lättare för er nu när ni vet när ÄL inträffar. Skulle ni inte lyckas nu är det ju bara att räkna dagarna fram till BIM så vet du hur lång lutealfas du har! Men jag hoppas att ni får plus nu!!!

Själv är det jobb och jobb och jobb som gäller nu.... Smiter i och för sig in här så ofta jag inte borde! Varför ska det vara så mycket jobb med en humanitär intervention. Kan inte alla bara enas?
    Symptomen jag har är faktiskt bara trötthet, luddig i huvudet liksom. Nästäppa fast utan snor, bara torr och tämpt. Och väldigt sparsamma stickningar i livmodern. Kommer så sällan så det är knappt ngt att tala om. Så var det lilla här! Vid PMS brukar mina bröst bli fylliga och lite spända ganska tidigt, började redan vid BIM -10/9 sist. Idag BIM -7!!!! Bara en vecka kvar!!!!

• Maglan

God eftermiddag :)
    Skrev i morse om mitt illamående.. Det sitter fortfarande kvar :(
    Fick gå hem tidigare frång jobbet :(
    var alladeles yr å illamående.
    Gravsymptom eller magsjuka, det ä frågan :/