• Sofis

BIM v. 7

Masqito: Hm ok min är så olika hela tiden, men den förvärras definitivt efter ca klockan 15, har gjort det både idag och igår... imorse kände jag knappt av den, men nu har jag riktig mensvärk typ... hur är det för dig?

• Sofis

Masqito: Jag tror inte dom bryr sig så mycket om sånt Min gör inte det iallafall... och så det där med att klä av sig på sängkanten... varje gång! Hans kläder ligger utspridda på hans del av sängen, han använder ALLTID sängen för att klä av och på sig. Det är så jäkla störigt på morgonen om han ska upp före mig, då sitter han där och tar på sig kläderna på kanten, så hela sängen guppar.. lätt att sova då.. NOT

• Sofis

Hej hej Fru Wadell Välkommen! Jag har BIM 13/2... har du några symptom än??

• Sofis

Fru Wadell: Jag har som du ungefär. Molvärk som mensvärk typ, flytningarna har ökat något och idag har jag känt av korta slängar av illamående... vad kul att det är en till som har samma symptom som mig och masqito Välkommen till klubben!

• Sofis

Masqito: hahaha, min man kanske lever ett dubbeliv med dig Är han borta ofta din karl??

• Sofis

Masqito och Fru Wadell: det är ju så skönt att prata med andra som har samma sak, för risken att man inbillar sig börjar kännas mindre och mindre...

• Sofis

För mig är det första försöket med första bebisen... och jag tänker inte acceptera att det skulle ha nåt med äl att göra, speciellt inte eftersom det tydligen är helt normalt med molvärk från dag 1 i och med att livmodern växer

• Sofis

Japp det har jag Ja men som jag tolkade så är det väl från befruktningen kanske vilket ju är nån gång i samband med äl.. så då är det ju faktiskt inte så konstigt att vi känner som vi gör...

• Sofis

Fru Wadell: eftersom jag har noll tålamod och noll disciplin så kommer jag nog göra första testet på ÄL+ 8 och sen BIM-3 och sen... och sen.. och sen

Svar på tråden BIM v. 7