BIM v. 7
Masqito: hehe ja jag ska bli stammis på apoteket
trist bara att dom är så dyra, vill ju absolut hålla mig till CB, litar inte på dom andra... iofs kom jag på nu att rfsu är känsligare, så köper nog det i samband med äl+8!
Masqito: hehe ja jag ska bli stammis på apoteket
trist bara att dom är så dyra, vill ju absolut hålla mig till CB, litar inte på dom andra... iofs kom jag på nu att rfsu är känsligare, så köper nog det i samband med äl+8!
Que sera sera: det tror inte jag, för ingen kan ju veta när ägget fäster, så man kan ju inte tala om dag 1 och mena att det fäster då.. så de så
inte förstöra mina drömmar nu
Jo det är dyrt att vara testberoende
men men, man ska ju inte ha så många barn i livet, så det är ju absolut värt det!
Välkommen hit skydiver
Har du några symptom än? Vi andra diskuterar för fullt alla möjliga (och omöjliga) symptom
Jo precis jag tycker också om att snacka om det. Jag har inte ens funderat på hur exakt jag kommer att reagera om jag skulle plussa, alltså jag vet ju att jag kommer bli glad, men det kommer ju ibland andra känslor också och så... däremot tycker jag att det är superkul att kika på blocket vad för nåt snyggt som finns att köpa till bebben där
Skydiver: helt förståeligt. Klok kvinna
Fru Wadell: är jag blind eller glömde du lägga in dig själv?
Masqito: ja jag tror det, för ärligt talat så förväntar jag mig ingenting så tidigt, då kan jag lika gärna ta ett lite billigare, plus att som sagt, om det är känsligare är ju det bara bra.. jag har alltid hört att ett plus är ett plus så....
Masqito: ja det är ju superbra
Själv har jag två klasskompisar som ska ha snart, så dom kanske kan vara snälla och låna ut nåt om det skulle behövas...bebisarna växer ju ändå ur sina kläder så fort!
Fru Wadell: haha ja det gör du
är blindhet ett gravsymptom???