BIM v. 7
Masqito: jo visst chansen är väl knappt befintlig, men jag känner att jag måste göra något för att uthärda väntan. Har tex redan gjort två äl test idag o igår, en chansning bara, men ändå, då fick jag ju iallafall göra ngt aktivt
Masqito: jo visst chansen är väl knappt befintlig, men jag känner att jag måste göra något för att uthärda väntan. Har tex redan gjort två äl test idag o igår, en chansning bara, men ändå, då fick jag ju iallafall göra ngt aktivt
men va faaan, sluta skicka två gånger dumma dator!! Kanske iofs beror på att jag "nallar" av grannens trådlösa för att det är glapp i min internetkabel till min laptop
Masqito: mm jo, vi hade sex både sön och mån o äl var på tis, så det var nog så... dom satt väl och spela kort eller nåt tills det där segägget behagade dyka upp
Masqito: jag har ingen aning faktiskt om det skulle visa tidigare... men jag säger spontant att jag inte tror det...
jadu, dom kanske spelade om vem som skulle få prova hälsa på ägget först
Hoppas nån vann!!!!!!
Masqito: hehe nä alltså jag har ju eget bredband och så, orkar bara inte fixa porten till min dator som är glapp
Har nallat internet flera veckor nu!!
Mosqito: jag säger det igen, udda att både du o jag upplever samma sak ang molvärken (apropå ditt inlägg i annan tråd), när vi inte varit med om det förut... det vore ju en sak om man haft det lite då och då, men som sagt...
Masqito: Ja visst är det kul
Hoppas bara att jag också plussar med dig, för annars tänker jag hata dig
www.break.com/index/how_to_shower_men_vs_women.html
hihi ganska rolig film
Stämmer in sååå väl på min man!!
Masqito: Du var ju grymt skenis förra månaden, jag var också skenis, fast inte lika mycket! Det roliga är att jag inte alls kände av det som jag gör nu, vilket gör att det hela känns så verkligt. Och du kan väl inte ha känt riktigt samma molvärk under din skenis heller, eller?
Masqito: Ja jag med
Och när karln min har duschat är det vatten ÖVERALLT