BIM v. 7
Masqito: Det är en korrekt slutsats
Här ska det fasen i mig plussas så det står härliga till!!
Masqito: Det är en korrekt slutsats
Här ska det fasen i mig plussas så det står härliga till!!
Masqito: ja men det låter ju positivt
Lite för tidigt för "mensmage"
Que sera sera: jag fattar fortfarande inte hur alla kan vara så himla disciplinerade och testa på BIM dagen... herregud jag är impad om jag kan vänta till BIM-3...
Masqito: Ja du är duktig om du gör det! Jag kanske iofs inte har nåt val. Ska köpa ett CB 2 test och göra det ena på typ BIM-3 men om det blir - så får jag ju vackert vänta till BIM...
Que sera sera: hehe den var bra! "testa för att se hur det funkar" hihi
Masqito: som "objektiv" bedömare, skulle jag säga att det vore konstigt om du inte plussar med tanke på din molvärk och svullna mage! Det stämmer ju liksom inte annars...
Hehe insåg precis en sak... jag lär nog testa nästa onsdag första gången för då har det gått 8 dagar och då bör ägget isåfall ha fäst, och kroppen borde kanske ha börjat producera hCG isåfall.... där ser ni hur mycket karaktär jag har
vice99: knulla lugnt
Masqito: Jo allt har gått väldigt fort... min man måste ha superbra simmare med värsta GPS apparaten för dom måste ha hittat fram på en gång och skyndat på processen
Masqito: jo visst chansen är väl knappt befintlig, men jag känner att jag måste göra något för att uthärda väntan. Har tex redan gjort två äl test idag o igår, en chansning bara, men ändå, då fick jag ju iallafall göra ngt aktivt