• Sofis

BIM v. 7

Masqito: Det är en korrekt slutsats Här ska det fasen i mig plussas så det står härliga till!!

• Sofis

Masqito: ja men det låter ju positivt Lite för tidigt för "mensmage"

• Sofis

Que sera sera: jag fattar fortfarande inte hur alla kan vara så himla disciplinerade och testa på BIM dagen... herregud jag är impad om jag kan vänta till BIM-3...

• Sofis

Masqito: Ja du är duktig om du gör det! Jag kanske iofs inte har nåt val. Ska köpa ett CB 2 test och göra det ena på typ BIM-3 men om det blir - så får jag ju vackert vänta till BIM...

• Sofis

Que sera sera: hehe den var bra! "testa för att se hur det funkar" hihi

• Sofis

Masqito: som "objektiv" bedömare, skulle jag säga att det vore konstigt om du inte plussar med tanke på din molvärk och svullna mage! Det stämmer ju liksom inte annars...

• Sofis

Hehe insåg precis en sak... jag lär nog testa nästa onsdag första gången för då har det gått 8 dagar och då bör ägget isåfall ha fäst, och kroppen borde kanske ha börjat producera hCG isåfall.... där ser ni hur mycket karaktär jag har

• Sofis

Masqito: Jo allt har gått väldigt fort... min man måste ha superbra simmare med värsta GPS apparaten för dom måste ha hittat fram på en gång och skyndat på processen

• Sofis

Masqito: jo visst chansen är väl knappt befintlig, men jag känner att jag måste göra något för att uthärda väntan. Har tex redan gjort två äl test idag o igår, en chansning bara, men ändå, då fick jag ju iallafall göra ngt aktivt

Svar på tråden BIM v. 7