• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tinkerbelle

Yrrepyrr - vi har kallt här med! Men nu bara -20 faktiskt, hade som er igår.... Men jag fryser så jag går åt! Jag drar upp elementen och min sambo drar ner dem. Tydligen är det varmt här inne, men jag fryser!!!

• Yrrepyrr

Men det är ju bra har jag hört att man fryser fast..jag får nog skylla på kylan än så länge

• Syrran79

Yrrepyrr:

ok, hoppet lever fortfarande med andra ord!

• Yrrepyrr

Haha jomen visst vet faktist nu när jag tänkt tillbaka att jag nog bara mått illa med en av mina ungar..vad jag minns ialla fall
    så jo jag hoppas..massor

• Yrrepyrr

Nån fler än jag som mäter temp här?
    Varje morron kl 7.00 mäter jag och har ca 37,3
    men mitt på dag går den upp till ca 38,3
    varför gör den det tro? jag är ju inte sjuk..
    brukar man inte ha ung samma temp hela dan..o_O

• Maglan

Fryser jag med..fast det är 21 grader inne :) Hoppas att det är ett tecken..

• Syrran79

Har man högre temp när man är gravid? *springer iväg och hämtar en termomenter*

• Yrrepyrr

vet inte säkert..vid äl stiger den och ska väl vara hög till mens men forsätta att vara det om man är gravid har jag för mig..

• Syrran79

min temp är 37.0 grader, något högre än jag brukar ha med andra ord! Är det ett graviditetstecken? *hoppas*