• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Lisa1979

Yrrepyrr: Du får gå in på inställningar och välja vad som ska vara synligt.

• Licia

Hoppar på listan, hoppas ok med er. Ni verkar ha det lite mysigt:)

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah (4)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 30

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 30

Statistik: 0,2 * 30 = 6(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• hyacinth

Välkommen hem Stil07!

Jag kan bara säga att i Malmö var trafikkaoset ett faktum igår! Alla blir som panikslagna bara det kommer lite snö! Men jag måste erkänna att det var svinhalt överallt och cyklister och fotgängare verkar inte fatta att man verkligen inte kan stanna!

• Tinkerbelle

Välkommen hem Stil07!

Har fått arga kommentarer från Malmö om snön. Den förstör surfandet och golfspelet...... Vem vill vara nära vatten på vintern. Burrr!

• Stil07

Jag bor på västkusten men har mina rötter norröver och vad som är trafikkaos när det snöat en dag här nere är en helt vanlig vinterdag i norrland.

Jag har ju som bekant 2 tjejer och i morse så visste jublet inga gränser........

-idag bestämde sig vintern för att komma sa min ena tjej....
    -tänk att vintern bestämde sig för att inte komma till juklafton, den kanske var sur på julen......men så blev de vänner igen och så kom den nu istället
    -har vintern bytt plats med våren nu?
    - varför heter det att vi firar jul på vintern igentligen? ......

Många frågor och funderingar av de små liven....

hur som så var de så så så så glada...det är nästan så det tårades i ögonen...man ¨blir verkligen glad för deras skull.

Vintern är underbar.....för det är ju mitt i smällkalla vintern som vi alla skall plussa.

Hur går det för er?
    Några som har ÄL känningar?
    Har Ni börjat använda stickor än?

Jag hade tänkt använda stickor för att vara säker den här gången men det känns för uppenbart...tror jag skall köra "Au Naturelle" som någon sa!

• Yrrepyrr

Visst är det vackert med snö;) Vi bori umeå och har väl..ca..15 cm...Alldeles för lite snö att ha kul med tycker mina pojkar!

Körde "naturell" metoden förra gg utan resultat och som 40 åring tänkte jag ta det säkra före det osäkra denna gången så att jag inte missar åtminstone det!

• Tinkerbelle

Då har vi lite mer snö här strax utanför Östersund! Underbart vackert idag. Sol och allt står i toner av vitt, lila, rosa och blått!

Blir som sagt första gången med stickor nu, tänkte börja på tosdag. Hade dock lite äggvita förut, men det är förtidigt för det än så länge!

• hyacinth

börjar kännas som äl är på gång. ska kolla med stickor imorgon. sen ska det kramas...

• hyacinth

Här i Malmö faller det småsmå flingor men jag tror inte att det kommer att lägga sig. Dock känns det underligt med minusgrader. Vi har inte haft kallt på hela vintern, inte ens lite frost, men imorse på väg till jobbet var det -6 grader. Jag som inte har någon vinterjacka...

Svar på tråden BIM v. 7