• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • hyacinth

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh min mage är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt svullen!!!

• vivana

Ja ha då var det dax för en ny lista å ett nytt försök, börja kännas de här å inte bli grav, men nu ska vi lyckas tjejer eller hur!!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah (4)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 29

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 28

Statistik: 0,2 * 29 = 5,6(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• cattis82

Vilket gravtest tycker ni är bäst att använda? Jag testade med CB digital förra gången. Tänkte skicka efter lite nya.

• Stil07

Välkommen in alla nya och hej igen till er andra......
    ....efter en hel lång helg utan FL är jag äntligen tillbaka.

Jag har varit på resande fot och oj vad tiden går fort när man inte är här och hänger (BIM väntetiden alltså)......men så så så tråkigt!!!

Det känns som om man varit på FL avgiftning.....hade kraftiga abstinens i fredagskväll......en hel helg och en dag utan FL...

Det känns som om man har sina förtroligaste vänner här med tanke på allt man säger och anförtror så det är inte konstigt att man saknar er.

Hoppas Ni mår bra och för er som bor lite mer söderut så hoppas jag att Ni varit ute i snön i helgen.

Ha en god måndagkväll!!

• Stil07

Välkommen in alla nya och hej igen till er andra......
    ....efter en hel lång helg utan FL är jag äntligen tillbaka.

Jag har varit på resande fot och oj vad tiden går fort när man inte är här och hänger (BIM väntetiden alltså)......men så så så tråkigt!!!

Det känns som om man varit på FL avgiftning.....hade kraftiga abstinens i fredagskväll......en hel helg och en dag utan FL...

Det känns som om man har sina förtroligaste vänner här med tanke på allt man säger och anförtror så det är inte konstigt att man saknar er.

Hoppas Ni mår bra och för er som bor lite mer söderut så hoppas jag att Ni varit ute i snön i helgen.

Ha en god måndagkväll!!

• Yrrepyrr

En liten "utanför" fråga..
    HUr fick ni er fotoalbum och blogg att synas på pressen?

• Nässla

hej tjejer.... jag tillhör den här bim veckan men tänkte INTE skriva in mig den här gången... el än iaf *hehe*

Bim den 13/2 Äl borde vara den 30/1 men som sagt skriver inte in mig..... än

Hoppas det är oki att jag hänger lite här ändå.....

LYCKA TILL NU ALLA!!!!

Svar på tråden BIM v. 7