• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • MinnY

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY (7st)

• Yrrepyrr

MinnY nej vad trist
    Tsarbabe Det lät ju knäppt, jag har (trots) fem barn aldrig plussat så..jag vet inte
    Detta blir första gången, hann ju inte förra!
    Men jag tycket att du väntar nån da och köper ett nytt cb.

• Yrrepyrr

Precious Alva Det har jag faktist inte tänkt på men..okej jag är sjukt trött ju, har just sovit två timmar igne så
    Tjejjer, jag har symptom! Jag är ju trött för bövelen

• Maglan

Hej på er!
    Min molvärk har försvunnit två dagar men nu kommit tillbaka :(
    det är väl ganska uppenbart att mensen är på g :/
    Mår dock fortfarande illa å är småyr :/

• Mrs Bee

Siili: Grattis till plusset! Och nej, jag har inte gett upp ännu, bara nästan. Men så länge mensen inte dyker upp finns ju ett liiitet hopp iaf...

MinnY: Usch för tanten!!

Tsarbabe: Testade du CB med morgonurin? Om inte, kanske det var därför minuset dök upp...? Hoppas det iaf!

• Nettan 80

Hello girls, hur är det med symtomerna idag. Alla mina har försvunnit, så nu sitter jag här och inväntar den förbannade mensen. Den kan ju lika gärna komma nu, varför ska man behöva vänta in den. Testade imorse men det enda som kom fram var lite prickar på det "kommande plusset". OHHHHHHHH, jag vill ju så gärna!!!!!!!

• cattis82

Fortfarande inga symtom här. Väntar också att tanten snart kommer dyka upp. Suck. Är på dag 26 idag och tänkte att den kanske kommer idag då den gjort det på dag 26 varannan månad. Ja lite skumt men det har varit så sen några månader tillbaka.

Nettan80 - hur menar du att det kom fram prickar på testet?

Grattis till er som plussat och tröstkramar till er som fått tanten.

• Mrs  You
    Ska bli intressant att se om min mens kommer på Onsdag dag 29 för denna månaden hade jag ägglossning dag 18-19-20 ef.mens så frågan är om mensen då blir sen... aldrig haft sen innan så det blir intressant....
    Tror inte vi lyckades denna gången heller
    Nästa gång tänker jag bara köpa CB hur dyrt det än är och vi ska göra så gott vi kan hihiii....
  • Maglan

Hej! :)
    Bara jag som springer på toaletten hela tiden och kollar om mensen kommit? :(