• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

snöhästen: Är det sant??! Kan pigmentfläckar vara ett gravsymptom?..Har aldrig sett dom där förut.

Får upp hoppet igen...

• snöhästen

Jo, pigmenteringen brukar öka och bröstvårtorna blir mörkare. Vet inte om det gäller för resten av bröstet också? Var har du dina fläckar? Ser brösten för övrigt ut som de brukar? (hm, trodde aldrig jag skulle ställa den frågan till någon... och iallafall inte på nätet hehe)

• Tsarbabe

Jag hoppar in i klubben med anti- tant t-shirten...hon får inte komma till mig...

• Tsarbabe

Apropå det här med tappen??? egentligen borde det ju vara lika för 99% med tanke på att kvinnokroppen är den lika förutom skavanker hit å dit?

För tappen öppnar sig ju vid ÄL, sluter sig och antingen öppnar den sig för mens eller så är den sluten tills födsel...

Min tapp var vid förra graviditeten hela tiden mjuk (ända från vecka 3). Å ju längre graviditeten gick så åkte den högre och högre upp. Från början var den alltså låg. Å den är likadan nu, låg och jättte mjuk..

hur har det varit för er andra / vad har ni hört ang. tappen? Hård, mjuk, låg, hög?

• snöhästen

Alltså HUR låg..? (gärna i cm räknat om nån har koll...) Jag har svårt att avgöra vad som ska räknas som högt och lågt. Har aldrig hållit nån koll på den där grejen

• Masqito

snöhästen: På ovansidan av höger bröst nära vårtgården..För övrigt är brösten svullna och vårtgården lite åt ljusbruna hållet och verkar blankare. Har en liten pigmentprick på vvänster bröst som vanligtvis brukar var ljusbrun/orange hållet. Den har mörknat.

• snöhästen

Masqito, då tror jag inte det var tanten som var avsändaren på ditt sms Det är mitt tips! Ska du testa imorgon kanske....? Jag kan ju förstås inte VETA men jag vet vad jag TROR