• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Minxy

Tinkerbelle: Skumt *s*

Hur går det? Tant eller plus för dig än?

• Mrs Bee

Yrrepyrr, bustösan, My05, snöhästen, Nelda, Licia, Trulten, idaflisan, Johanna80, Minxy, Tinkerbelle: STORT TACK!!!

Nu till mina symptom:
    BIM-8 Fick som vanligt ömma bröst, vilket jag ALLTID fått när mensen kommit, men hade dessutom lite mensvärk och ont i ryggslutet. Då kände jag mig gravid, eller det var som en konstig känsla iaf...
    Hade lite mensvärk av och till, t.ex. kom i 5 minuter, var borta i 3 timmar, kom i 2 minuter var borta i 5 timmar...

På BIM-5 kliade det lite på brösten som ff var lite ömma

På BIM-4 slutade det ömma i brösten, hade fortfarande liiite mensvärk kvar.

På BIM-3, igår alltså, kom det ömma tillbaka i brösten, och det kändes som att de hade svällt..

På BIM-2, idag, känns brösten tunga och liiiite ömma. Har ff liiite mensvärk av och till.

Och nu när jag tänker efter har jag haft lite mer flytningar och har dessutom fått två stora finnar i ansiktet, vilket jag aldrig har. Är dessutom supertrött sedan igår, men det kan ju bero på att jag har en gnällig 3-åring hemma (VAB). Därför ville jag somna om imorse, men nog var det svårt!!! Men jag lyckades få ihop en halvtimme sömn iaf.

• Mrs Bee

Nej, var ju inte klar... Ville säga till Nelda, Licia, Johanna80 och Minxy också att det inte är över ännu!!! Håller tummar och tår för er! Och till er andra också såklart! Kom igen nu - tillsammans kan vi spräcka statistiken

• Fru Wadell

Idsag på BIM -1 började en lätt lätt brunaktig flytning, vad det betyder får tiden utvisa...
    GRATTIS Mrs Bee

• Minxy

Så länge mensvärken (och mensen såklart) håller sig borta så tänker jag fortsätta hoppas!

• Yrrepyrr

Ni som har plussat, hur känns livmodertappen längst ut?

En liten undran bara..
    Kände o kollade en hel del förra gången och kunde inte alls riktigt komma på vad "mjuk som läppen va" Nu när jag känner efter längst ut på tappen är det som "gele" fyllt..liksom, väldigt mjukt, så har det aldrig kännts förut.. *yrre förundrad*

• Mrs Bee

Tack Fru Wadell! Hoppas din flytning är ett grav-symptom!!!

• trulten

kan man få mer flytningar, typ vanliga vita??

hmm, blir tokig på min knasiga kropp...

• ztarshine

flyttar fram listan.

ni med BIM 17:e & 18:e, har ni några som helst symtom än?

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2: cattis82(3:e), Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (4 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 41

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58

Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77 (12 st)

• Tinkerbelle

Minxy - nada här än. Har inte testat men tror verkligen att mensen är på intågande. Men än är inte hoppet ute, fast jag räknar nog med mens senare idag. Tyvärr.... Hur går det för dig?