• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • idaflisan

Häxan knackar på här oxå så jag hoppas på nästa månad och önskar er andra lycka till.För min del blir det tjejparty till helgen istället,inget ont som inte har något gott med sig :)

• Miss Skellington

Hallå alla! Här är det full fart som vanligt

Testade neg idag på BIM men ingen tant ännu. Inga symtom heller varken på mens eller grav. Man blir ju lite lätt förvirrad...

Var är alla plus? Håller tummarna för oss alla

• Yrrepyrr

Flyttar fram listan..

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 38

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59

Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy (16 st

• Paw Print

Hello tjejer! Lyckades fixa en vikarie till slut iaf. Skööönt!

Testade oxå minus i morse, BIM -1. Grrrrr! Hade varit en sån perfekt present till älskling! Hade till och med förberett med presentpapper och allt inne på toa + att jag köpt ett par jättesöta babysockar som jag tänkte ha med i paketet. Men inte då! Hoppas att det bara är för tidigt, tanten har iaf inte messat mig än.
    Hoppas att hon bryter benet, tappar mobilen och blir senil, för jag vill inte ha hit henne! Nu får tiden utvisa vad som händer, vet inte när jag ska testa gång, antagligen blir det på fredag lr. lördag om inte tanten hittar hit ändå.

Börjar bli så trött på det här, allt räknande, väntande för att i slutändan ändå bli skit. Min tur nu!!!

• Licia

Precious Alva: oxå testat negativt - men ingen tant ännu. KOmmer nog senast imorgon. Grrrr! Sur blir man. Testar på fredag igen om inget hänt till dess men egentligen har jag redan gett upp för denna gången. Ingen idé att jag lurar mig själv längre.

• Paw Print

Licia, så känner jag med, men samtidigt vill jag inte ge upp hoppet än. Fast fy vad ledsen man blir när tanten kommer trots besöksförbud!

• Tinkerbelle

Punkligt! Skönt ändå, slapp gå över BIM nu och bli nervös! Nya tag nästa månad, då är ju sambon hemma i alla fall!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 37

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59

Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle (17 st)

• Paw Print

Trist tinkerbelle, men skönt att du ser postivt på det iaf

• Beautyflie

Nu blev jag ju också sugen på att testa... Men jag vet ju att det ine är någon större idé, BIM -3 eller 4 idag...