• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Yrrepyrr

God morgon på er alla!
    Massor av hjärtan från mig till er och sen hoppas jag och håller tummarna för testarna att det bara blir +++++++

• Mrs  You
    Lycka till idag tjejer På Alla hjärtans dag Hoppas vi får många fler pluss...
    Dags å sova nu för oss natt arbetare,återkommer hit för lite info sen
    Flört
  • Maglan

God Morgon!
    Testat stoooort - idag på BIM-2... inget alla hjärtansdags pluss här inte :(
    Nu tycker jag tanten kan komma så man kan bli "normal" igen.. Min brukar aldrig vara sen..snarare tidig :/

• Yrrepyrr

Maglan, Ge inte upp hörru, Kom ihåg att mååånga + ar inte förrens sent! En kram från mig! *kram*

• Fru Wadell

Godmorgon. Här ko tanten på besök, eller jag tror det iaf, bruna flytningar igår som är mer klarröda idag och ett minus på ett billighetstest så mensen kommer nog under dagen. Känns rikitgt skönt faktiskt för jag har inte haft mens sen i oktober utan bara haft missfalls blödningar. Mens för mig är ett lyckande, det betyder iaf att jag denna månad inte kommer att misslyckas (igen) dvs inte lyckas bära bebisen i 9 mån. Lycka till alla. Nu ska jag träna, åka till Thailand om 3 månader och sen tar vi tag i bebisverksta´n igen. Ska bli skönt att inte räkna dagar, leta teckan osv. LYCKA TILL ALLA!!!

KRAM

• Yrrepyrr

Fru Wadell Kram till dig!

Maglan jag är 4+0 idag..känns skumt..Förra gången fick jag mens på 4+2 Två dagar kvar då..svettigt..
    Ska faktist testa idag då jag hittade pengarna
    Fast ingen vet om det..tror att det blir - ialla fall..
    Nej nu ska änne en unge i högen väckas

• strojes

god morgon tjejer!
    testade nu på morgonen men det blev som väntat - . är ju på bim-3 så hade inte trott så mycket annat. men det hade ju varit kul att kunna överraska gubben med ett + idag....
    nu ska jag inte testa förrän tidigast i helgen. har bim på lördag.

• My05

Fick ett minus..alla symtom på både grav. och mens försvunna.