• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • vivana

glad alla hjärtans dag på er. har fortfarande inga symptomer hoppas att det e bra tecken det e ju några dagar kvar till söndag 4 för att vara exakt ååå vad tiden sniglar fram.......

håller tummar å tår för alla nu lycka till !!

• Syrran79

Oj, vad tråkigt med alla minus! Men jag håller med Snöhästen och hoppas att de kommer att förvandlas till plus!

Ååååå vad jag längtar efter att testa, denna väntan är ju hemsk!

• Billecart

Vaknade idag med illamående *tjoho*. Och nu smakar de riktigt mycket järn i munnen. Det ilar till tjejmagen ibland och jag känner mig lite yr.

Antingen är jag gravid eller så blir jag knäpp när mensen kommer. Vill inte ha för länge mellan barnen...

Ska testa mig fredag morgon på BIM dagen.

Min förra graviditet upptäckte jag inte symptom i förrän i v. 6.

Lycka till alla ni andra. Vilka fler ska testa fredag?

• Syrran79

Billecart: har egentligen inte BIM förrän på söndag, men jag tänkte tjuvstarta och testa på fredag!

• trulten

hur är eran erfarenhet med att testa livmodertappen...stämmer det som sägs om den...?

• snöhästen

Tinkerbelle! Lås dörren klockan 12!!! Du ska plussa nu ju! På fredag närmare bestämt!!!

• Yrrepyrr

trulten det är tydligen väldigt olika har jag märkt..man måste ju +a först innan man vet vad som stämmer

Så nu har jag innhandlat ett test, ska vänta med det ett par dagar

• Tinkerbelle

Snöhästen - tyvärr knackar hon redan på och har nu börjat forcera dörren. Räknar med att hon tränger in kl 12, trots alla avspärrningar... blir ilsk på henne. Men vi får kanske nöjet att plusa ihop nästa sväng...

• Fru Wadell

Jannabus: hur gick det?

Jag väntade in mensen idag eftersom jag hade typ en droppe brunt i trosskyddet igår och i morse lite rött...men det blir inget mer!!! Man blir ju KNASIG!!