• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Johanna 80

Idag kl: 12 fick jag en liten brunfärgad flytning i trosan, så jag la i ett trosskydd, men sen dess har det inte kommit något mer...har inte haft så här förut. När kärringen kommer brukar hon komma rejält. Avvaktar och ser innan jag flyttar ner mig.

*hoppet är det sista som överger en*

En styrkekram till er som fått besök!

• Yrrepyrr

Johanna 80 det är ju inte helt ovanligt om man är gravid att blöda lite på bimdagen eller runt den.
    Hoppas och håller tummarna!

• Maglan

Johanna 80

Fortsätter hålla tummarna för oss :)

Hoppas att tanten inte kommer så jag får plussa i morn :)

• Azalea74

Heeej! *shit va ni skriver*
    Maglan:håller tummarna! Och för alla andra oxå såklart Spännade!!
    Själv har jag ömma bröst, men i omgångar...?! Igårkväll och nu har det känts sen 1 h tillbaka...är lipfärdig för det kommer i vågor..gör asont! Lite molvärk. Säkert skenis. Tant*svordom* kommer säkert i helgen

• Yrrepyrr

En kul grej är ju att vi köpte en rygga, begagnad på myrorna åt Oskar, en skitfin riktig en, och när jag började kolla in den för en stund sen så hittade jag 90 kronor i en ficka!

Min absoluta första tanke är, vad kostar ett gravtest!
    Vet ju nu att sånna där oplanerade pengar ska man ta väl han om så i morrn så ska jag till apoteket *nöjd*

• MariLo

Lägger till mej...(Skengravid?)

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2:Minxy, ia1982(13:e),(2 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 38

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58

Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen (15 st)

• kikkolina

någon:

jag har BIM den 22/2 tror ja...
    känner redan illamående och väldigt mkt molande värk från magen till o från..även lite lös i magen o behöver gå på toa ofta(för nr 2)

tror ni allt är inbillning eller kan man känna symtom så här tidigt??? (hade MA i dec..detta är första försöket efter det)

vad tror ni?

• Maglan

Måste illamåendet komma på morgonen?
    Mitt kommer mer så här frammemot kvällen :/
    Nu tror jag molvärken är värre än nånson :/ Så tanten kommer nog i morgon :(

• Yrrepyrr

kikkolina Jo en del gör det, det beror lite på när ägget fäster och sen såg jag ju igår på tv programmet att progestronen som utlöses direkt då ägget blir befruktat för att signalera till kroppen om det kan göra en del kvinnor illamående