• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • trulten

Om mensen kommer på alla hjärtansdag blir jag skit ledsen! fatta va det skulle förstöra hela den dagen!

*urk*

• Yrrepyrr

Håller tummarna för att Ingen ska få besök i morgon av tanten!
    Nu ska jag lägga mig i sängen med en god bok och glömma allt om bebbar

• Maglan

Nä nu brudar blir det desperate housewifes sen raka vägen till sängen!!
    Håll tummarna för mig i morn bitti!
    God natt!

• My05

Tråkigt Minxy!

BIM i morgon då....

Idag har ju kroppen varit helskum nu har jag bara ont i ryggen, höftvärken har försvunnit. Har aldrig hört någon få ont i ryggen av att vara gravid el. jo senare då Flört före mens joooo hör man ju både den ena och andra....

Hellre tant i morgon än om två veckor, så halllå kroppen upp till bevis i morgon..jag testar nog ändå i morgon...

• Tsarbabe

Än har inte tantfan kommit. Tog ett test vid 18 som visade negativt . Om jag ändå inte är gravid kan väl tantskrället komma så jag kan få börja om. En jävla piiiina att först vänta på henne, sedan Äl å sedan tanten igen ?! *less*

• Kinisen
    Tsarbabe skrev 2007-02-13 21:46:40 följande:
    Än har inte tantfan kommit. Tog ett test vid 18 som visade negativt. Om jag ändå inte är gravid kan väl tantskrället komma så jag kan få börja om. En jävla piiiina att först vänta på henne, sedan Äl å sedan tanten igen ?! *less*
    Ja visst är det....

Jag väntar oxå....ju. Förra svängen så hade ja över 50 dagar mellan mens....nähej, inge regbunden där inte....
    Ja precis....e man inte grav kan d väl komma nu....

Men för en stund sen så fick ja akut illamående.....(kanske beror på ja proppade i mig "never stop ) Och nu e ja öm i äggstockarna typ.....
  • strojes

ska testa imorgon bitti. bim-3, blir säkert ett - men tar chansen ändå. skulle ju vara en trevlig alla hjärtansdag present till gubben om det är ett +! han åker till jobb innan jag och dottern går upp så han kommer inte få veta nått förrän han kommer hem.

nu ska jag sova. god natt tjejer! *håller tummarna*

• Paw Print

Här är det BIM -2 (lr. 1), var på apoteket idag och köpte gravtester, så jag ska testa i morgon bitti. Håll tummarna för mig!

Har fruktansvärt ont i ryggen idag + att jag har benhinneinflamation i båda benen. Inte ql! Dessutom MÅSTE jag jobba 07.30-16.00 i morgon för att det e så lite personal. Segt!

Körde min kompis och hennes lilla tjej hem från BB idag. Guud vad söt hon är! Blev fruktansvärt bebissjuk, fick ont både i magen och hjärtat! När hon gnydde kändes det som hela jag skulle gå i små bitar!!! Vill oxå ha! Vill att det ska vara min tur nu!

Grattis BTW till alla som plussat! Se till att smitta ner mig ordentligt med gravbaciller nu annars blir jag ledsen! ;)