• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Licia

Hoppas trenden vänder så att vi får se lite plus idag eller senare i veckan! Annars få vi köra värsta upp -peppningstråden!

• Licia

Kan vi ju göra ändå, alla som får minus :)

• Tinkerbelle

Ja, jösses! Ni har ju testat så tidigt!!! Kom igen, ni kan ju fortfarande få +!!!!

Glad Alla Hjärtansdag till Er aliihopa!!!!! (Bästa BIM-period någonsin det här )

Ingenting här än. BIM idag utgår jag från. Mensen är dock på G nu. Tempen sjönk lite imorses och magen spänner nu. Bruna flytningar uppe vid tappen.... Så jag väntar in kl 12 idag. Blir 28 dagarscykel nu tydligen.

Kramar på er!

• Mrs Bee

Oj, vad ni skriver!!!
    Är fortfarande i nått sorts gravid-lycko-rus, fastän jag nu fått feber och snuva. Ville bara dela mig av min högst vetenskapliga upptäckt...Testade nyss med mitt sista ÄL-test, tänkte att jag inte har nån nytta av det längre och har ju hört att de kan visa positivt vid graviditet. Och det gjorde det!!(finns bild i galleriet)
    Mina symptom nu på BIM-1 är inga alls. Ingen mensvärk, inga ömma bröst, inga fler finnar. Känner mig inte alls gravid. Det kanske ger hopp till några utav er...

Jag håller tummar och tår att det blir fler plus denna vecka!!

• Jannabus

Jag har BIM på fredag, men tänker tjyvtesta idag!
    Mina symtom skrämmer mig, det måste vara något, har aldrig mått såhär förr!!!! Återkommer.

• Mrs Bee

Åh va spännande Jannabus!!!! Hoppas!!!

• trulten

åh kan inte dagarna bar gå snabbare!!! urk å blä vad nervös jag är...

• snöhästen

Men var är alla plus??? De måste ju dyka upp nu för annars stämmer inte statistiken ju och SÅNT kan INTE accepteras!!! Håller fortfarande tummarna för att dessa minus bara är alldeles för tidiga +! Alltså att de vill bli + och KOMMER att bli det om några dagar!!!
    Håller tummarna för er som ska testa under dagen!!!!!!!!!!!!!!!

• mue

Mrs Bee: Jatte grattis!!!!!

Jag har inte skrivit in mig pa listan men har tjuv kollat lite da och da i och med jag ocksa har BIM denna veckan, pa sondag (18:e). Hoppas verkligen att det blir lite mer plus nu i veckan!!! Haller tummarna for er alla!