• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Junior J

hej tjejer ville bara meddela att jag inte får behålla pyret
    , nu blöder jag massor, men jag har precis vilat och känner mig lite bättre och om några dagar är jag på g igen, vi får se vart jag hamnar i BIM nästa gång beror på hur länge jag blöder.
    vi ses när vi syns kramar

• Miss Skellington

JuniorJ: Gud vad tråkigt att höra. Kram!

• Billecart

Uppdaterar...

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (4 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, (1 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Full av förhoppning (5:e),(3 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 11 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a)  (13 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, (36 st)

• Rikku

tråkigt tjejer idag kom mensen efter en fet Semla som jag har varit sugen på hela dagen så jag tryckte i mig det och en kvart efter kom mensen :( men nu slipper man gå och undra vad det var för fel så nu på det igen med ny kur av pergo hoppas hoppas lycka till tjejer

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: , My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (3 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, (1 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Full av förhoppning (5:e),(3 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 7 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a) (13 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku (37 st)

• ztarshine

håller tummarna att mensen är extra sen för er som haft BIM men ännu inte plussat. och ger såklart en stor kram till er som fått det där som ingen av oss önskar.

jag ska testa imorgon, igen. har såna mensvärks-attacker från och till, haft i ca. fyra dagar nu, men ingen mens what so ever.
    går omkring och gäspar invirad i filt och vantar. hoppas hoppas hoppas, men vågar ändå inte tro att jag är en av de lyckosamma.

• Kinisen
    ztarshine skrev 2007-02-20 12:58:01 följande:
    är vi så många som fortfarande inte fått mens???
    Japp