• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Inga ÄL flytningar än, men har fått troligen en stegring på mina ÄL stickor. =))
    Någon mer som använder stickor och tycker att de tar sån tid på sig att suga upp innan man får rätt testresultat.
    Tycker det låter lite med 3 sek i urinet..

• Paw Print

hyacinth, ja det är det. Grattis till ÄL!

• hyacinth

Precious Alva - Tackar!

Masquito - Jag tycker att det är svårt att få hela test-området eller vad man kan kalla det "blött". Jag tycker också att det känns lite med 3 sek... Men samtidigt så orkar jag inte samla urinen i en kopp och testa...

• ztarshine

uppdaterar

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e) (9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA) (6)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, (5)

15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74 (4)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 36

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 36

Statistik: 0,2 * 36 = 7,2(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Tinkerbelle

SKIIIIIITTTTT!!!!!!!!!

Super-positivt ÄL-test..... Sambon kommer hem först på onsdag trode han!!!! Borde tvinga hem honom nu.... Om det är positivt imorgon också, när är ägglossning då?????

Blir :--[ !!!!!!!!!

• Masqito

Tinkerbelle: Åhnej! Vilken otur! Räkna med 24 h till ett par dagar innan ÄL. Sen kan man mysa dan efter ÄL också..Så det blir på håret för dig. Hoppas han hinner hem!

• Masqito

hyacinth: Ja, stickorna är lite knepiga..Det tar ju sån tid innan testet visar resultatet att det gått 5 min innan man kan se..Hoppas mitt test är positivt ändå

• Silverklar

Tinkerbelle: Hoppas att sambon hinner hem i tid!
    Och håller tummarna för er och alla andra med äl i dagarna, att det skall ta sig!

Själv har jag äl 2/2 tror jag, så en bit dit. Men vi skall nog börja mysverkstaden redan idag och sedan försöka hålla igång veckan ut... få se hur det lyckas...

Misan1: Du och jag verkar följa varandra precis, i alla fall denna omgång. Jag har beräknad äl 2/2 och BIM 16/2.

• hyacinth

Tinkerbelle - på mina stickor står det att det är 12-48 timmar till ÄL när man fått utslag på stickorna första gången. När kommer han hem på onsdag?!?? Håller tummarna att det går bra!

• Stil07

Tinkerbille: Lycka till....fick du utslag idag vilken tid?

Det sägs att ÄL sker ca 12-48 timmar efter utslag därefter när ägget släppt hhar jag hört att man har på sig ca 12 timmar innan det är för sent så det finns hopp.

Du får återkomma.....har du några symtom på ÄL?

Svar på tråden BIM v. 7