• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Om jag har ÄL den 31/1 är det fanimej meningen att jag ska plussa på Alla hjärtans dag. Tror aldrig jag har haft så här sen ÄL förut. Tro jag fick ett positivt resultat på stickan idag, men det bekräftades efter 10 min så man vågar inte lita på det.
    LYCKA TILL ALLA MED ÄL NU!!

• Yrrepyrr

Enligt alla uträkningar borde min vara mellan den andra och fjärde..Hoppas på det ;)
    Lyckliga ni som kan sätta igång på allvar

• hyacinth

Nu är väntan lång till BIM istället... Detta ständiga väntande kan ju göra den bäste helt knasig!!!

• Licia

yes, väntan kan göra en tokig. Har ÄL snart ca 1/2. Och sen är det en lång väntan till vecka 7. Så himla typiskt att sambon åker bort just vid ÄL, men förhoppingsvis kan det ta sig ändå, om man myser en massa innan. Hoppas hoppas!!!! Lycka till alla som har ÄL just nu! Vi vill ha massa plus snart :)

• Tinkerbelle

Tack allihopa! Ni är underbara, sitter här och biter på naglarna. Fick utslag kl 12.35 idag så nu räknar jag timmar hit och dit... Hur länge sedan var det vi hade sex, hur länge lever spermier, hur länge innan ägget släpper och hur länge innan han kommer hem!!! 24-48 h står det på mina. Sambon min fick ialla fall lite panik han med! Men vi mös ju i lördagsnatt innan han åkte.
    Jag blev rätt chokad över att det var positivt för jag brukar ha mycket ÄL-känningar men nu har det varit väldigt lugnt. Ska testa imorgon med för att se hur det hela utvecklar sig.... Enda gången jag VILLE att ÄL skulle vara sen...

Yrrepyrr - låter som en stålande bra terapi! Var inne på stan med svärmor nyss och tittade på bebiskläder och pyttesmå skor..... Värker ju inte lite i kroppen nu.....

• hyacinth

Berättar ni för nära och kära att ni försöker bli gravida? Jag försöker att inte prata om det för det är sååå jobbigt när alla ska fråga och spekulera.

• Masqito

Nej..ingen vet förutom min syster och några nära vänner. Annars vill vi gärna låta det blir en överraskning när den mest kritiska perioden är över..

• Yrrepyrr

Tja..jag vågar ju inte det
    Dom tycker ju säkert att jag inte är riktigt klok
    För några vänner har vi dock berättat, varav en 39 år fick sitt barn förra tisdagen, en liten tjej!

Det är ju det där med *åldern*
    Man skäms på nåt vis..Herregud du har ju redan fem..är du inte nöjd!!
    Eh nej..det kan vänta ett tag tills dess det synns

Svar på tråden BIM v. 7