• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Jag hade ÄL i måndags, så det var 3 dar igår. Får se hur det känns i helgen..

• Stil07

Hej på er alla tjejer!

Först av allt tycker jag det är otroligt att vi så aktiva i trådan över 600 inlägg och många har inte haft ÄL ännu?

Hur ska det sluta?

Tinkerbille: Antagligen är det alldeles för sent nu för du har väl redan åkt till Åre....jag bodde där som säsongare förr och blir helt avis när jag tänker på den folkfest du skall få vara med på......hoppas på ett detaljerat ref. senare och höra om löspuderåkningen du haft...för jag pratde med några på plats tidigare och det toksnöar där fortfarande.

Till er andra;
    Ang. gravsymtom så känns det nästan som om min spänningar i magen inte kan räknas den här månaden....först nu vet jag hur det känns och var skengravid.....för jag vet att vi missade ÄL både jag och min man låg sjuka i infulensa i en vecka så vi orkade inte mysa....

Men jag har huvudvärk näsytan varje dag, och det spänner till och från i tjejmagen som sagt, har vid två tillfällen kännt mig svagt illamående.....men det finns väl naturliga förklaringar till det??

Men en sak är säker har inte mensen kommit den 14/2 så måste ett mirakel gjort mig gravid och då skall jag använda ett test mot alla odds.

• Sofis

Masqito: Jag såg någonstans att det vanligaste var 5-7 dagar nu, men det verkar vara väldigt individuellt... en del har ju dessutom testat positivt 8 dagar efter så...

• Sofis

Masqito: det är ju samma antal dagar för mig ungefär, väldigt udda att vi båda upplever samma sak, och att ingen av oss upplevt det förut...

• Masqito

Det är väldigt individuellt..har hört från 3-10 dagar efter ÄL, ska inte känna efter så mycket. Hoppas på det bästa bara =)

• Masqito

Sofis: Ja, jag menar det..Hoppas att det betyder nåt bra bara =) Vi får följas åt och se vad som händer. Ska bli intressant att se hur kroppen beter sig i helgen..

• Sofis

Masqito: Ja det gör jag med.. men jag kan ju inte hjälpa att börja tänka en massa ju, dumma mig Kommer bli så himla besviken om detta visar sig vara några dumma eftervärkar efter ÄL eller nåt sånt... jaja, time will tell...

• Masqito

Sofis: Nej vet vad du menar..man säger att man inte ska lyssna på kroppen, men tankarna kommer ganska fort och man börjar analysera varenda liten molvärk..hahah. När hade du ÄL?

• Sofis

Masqito: Jag hade stegring i söndags, vilket innebär att jag hade ÄL i måndags eller tisdags...

• Maglan

Sofis

Det får ju inte vara dumma eftervärkar, då blir jag galen! :P

Svar på tråden BIM v. 7