• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Bluna

Eller jag menar, hoppas att den inte kommer alls. Men om den nu ska komma...Fundersam

• Sofis

Bluna: Jo jag förstår vad du menar, jag hoppas också att den inte kommer för dig, och inte för mig heller för den delen

• Junior J

hej tjejer har inte skrivit på ett tag.
    haft så mycket annat att stå i med.
    så här runt ÄL dagarna , känns ibland som att man får prestations ångest
    ja det blir ju inte lika spontant med sambon när man har en
    2-åring som kräver sin tid...utan mer... ö ska vi mysa på torsdag klockan 21.30.. passar det för dig då.. eller?
    så ser man till att ungen inte såvit middag så att han stupar och garanterar inte vaknar mitt i
    ja fast å andra sidan går det ju inte å planera utan man får ta det som det kommer.
    jag har ialla fall inte använt ÄL stickor denna månad utan vi går på känsla, vi får se hur det går.

• Maglan

Här har ni en med BIM den 12.. och som för tillfället sitter med en jävla molvärk :/

• Maglan

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7)

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 40

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 41

Statistik: 0,2 * 40 = 8,0 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Masqito

Det verkar som flera har en ganska tydlig molvärk som hållt i sig efter ÄL..Detta är något nytt för mig, men det kanske är vanligt?

• Sofis

Masqito: det enda jag vet är att man kan uppleva sån här värk i och med att ägget fäster, vilket bör vara nu... En ÄL-relaterad värk borde ju försvinna i och med att Äl försvinner tycker man ju. Eller??

• Masqito

Jo, och igår natt så blev det värre och värre och riktigt drog i tjejmagen en stund. Sen gick det över och idag är det lugnare. Kan det har varit ägget som fäste då? Är inte det tidigt?

Tidigare ÄL har jag haft ont en dag när jag haft ÄL, aldrig att det hållt i sig flera dar..

• Sofis

Masqito: Jag tror att ägget fäster någon gång mellan typ 3-5 dagar efter befruktningen... Är inte bombis dock..

Svar på tråden BIM v. 7