• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Sofis: Jag har sån tur att syrrans bebis kommer ut i mars, så när jag förhopningsvis ska ha barn, har jag kläder som väntar =))

• Sofis

Masqito: ja jag tror det, för ärligt talat så förväntar jag mig ingenting så tidigt, då kan jag lika gärna ta ett lite billigare, plus att som sagt, om det är känsligare är ju det bara bra.. jag har alltid hört att ett plus är ett plus så....

• Sofis

Masqito: ja det är ju superbra Själv har jag två klasskompisar som ska ha snart, så dom kanske kan vara snälla och låna ut nåt om det skulle behövas...bebisarna växer ju ändå ur sina kläder så fort!

• Fru Wadell

Sofis, jag står med på den 14/2 :-d

• Sofis

Fru Wadell: haha ja det gör du är blindhet ett gravsymptom???

• Masqito

Que sera sera: Jag är ganska säker på att ÄL sekret är ett tecken på att ÄL är nära

• Fru Wadell

Sofis: hahaha, ja kanske! När jag var gravid först gången så hade jag minnesproblem iaf, jag var som disträ. Parkerade bilden på en bensinmack, stängde dörren och gick mot macke...såg bilen rulla iväg. Fick slänga mig in i bilen och stanna den, hade alltså glömt att lägga i växel eller handbromsen *asg*

• Que Sera Sera

Vi kor pa det iaf =) O om det i varstaste o tristaste fall ar att det bara ar kroppen som FORSOKER aterhamta sej sa ar aven det ett gott tecken SAMT - jag har fatt ha kul o fatt vara med pa listor iaf! Var ju ett tag sen sist.

Svar på tråden BIM v. 7