• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Fru Wadell: Jepp första bebisen..tihi Har varit gravid en gång, andra försöket (mf)
    Tror inte på att det blir mer för att fler upplever samma sak, trodde ett tag att jag var ensam om min värk.

Que sera sera: Jag brukar känna av min ÄL väl, men då är det under ÄL, aldrig varit mer än en dag.. Det är därför jag blev så förvånad att det fortsatte.

• Masqito

Sofis: Du har fastnat på det där nu =) Är det dag 1 från mensens första dag eller från ÄL? För mig har det inte heller med ÄL att göra.

• Sofis

Japp det har jag Ja men som jag tolkade så är det väl från befruktningen kanske vilket ju är nån gång i samband med äl.. så då är det ju faktiskt inte så konstigt att vi känner som vi gör...

• Masqito

Sofis: Det måste ju vara från befruktningen och då är det som du säger ganska logiskt. Om jag plussar kommer jag aldrig glömma den där texten =)

• Fru Wadell

jag har varit gravid två ggr, ett MA och ett MF... Innan MA kände jag av magen tydligt väldigt tidigt, som mensvärk 

• Fru Wadell

Masqito, ja som nu. En blandning mellan mensvärk och typ magknip.

• Fru Wadell

Å så typ lite värk mellan benen, typ på venusberget, svårt att förklara. Fler som haft/har det?

• Sofis

Fru Wadell: eftersom jag har noll tålamod och noll disciplin så kommer jag nog göra första testet på ÄL+ 8 och sen BIM-3 och sen... och sen.. och sen

Svar på tråden BIM v. 7