• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Välkommen hit skydiver Har du några symptom än? Vi andra diskuterar för fullt alla möjliga (och omöjliga) symptom

• Fru Wadell

Ja absolut!! Jag är som du, vill testa varje dag gärna. Har jag ett test kan jag inte låta bli när morgonen kommer. Så det är bäst´att jag inte har några hemma alltså... Köper ni era på apoteket? Man läser ju om alla tester här och vart man kan köpa på nätet, kan man lita på dem?

• Masqito

Que Sera sera: har hört att det kan ta mellan 3-10 dar för ägget att fästa, många bud. Men jag hoppas inte för mycket, försöker inte tänka så mycket på vad som händer i kroppen. Tycker mest det är kul att snacka..

Äl-sekret brukar påvisa ÄL väldigt bra, det kan ju vara dyningar efter ÄL. Men det kan ju vara nåt ändå..

• Sofis

Jo precis jag tycker också om att snacka om det. Jag har inte ens funderat på hur exakt jag kommer att reagera om jag skulle plussa, alltså jag vet ju att jag kommer bli glad, men det kommer ju ibland andra känslor också och så... däremot tycker jag att det är superkul att kika på blocket vad för nåt snyggt som finns att köpa till bebben där

• Fru Wadell

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter MA och MF)

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5), skydiver (2:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 48

Statistik: 0,2 * 48 = 9,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• strojes

sofis: ska försöka att inte leta symtom denna gång... man blir så besviken

• Sofis

Skydiver: helt förståeligt. Klok kvinna

• Masqito

Sofis: Så då blir det ett rfsu test då..haha
    Det är ok att kosta på sig lite på test, det är ju en investering för kommande generationer ;)

• Sofis

Fru Wadell: är jag blind eller glömde du lägga in dig själv?

• Que Sera Sera

Fru Wadell; Hehe jag vart likadan med test varav jag sist testade en vecka innan jag hade tankt. Kopte testet for att 'spara' men samma kvall (kl. 20) sa kunde jag inte halla mej utan testade. Forvantade mej inget annat an ett neg men HAHA! Positivt och nu sa sover min 2 manaders skatt i sjalen pa magen min! =)

Masqito; Hoppas du har ratt om al o sekretet dar for jag har redan blivit glad! Hehe, kroppen aterhamtar sej = storre chans till att fa tatt syskon! =)

Svar på tråden BIM v. 7