• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Masqito: jag har ingen aning faktiskt om det skulle visa tidigare... men jag säger spontant att jag inte tror det...

jadu, dom kanske spelade om vem som skulle få prova hälsa på ägget först Hoppas nån vann!!!!!!

• Sofis

Masqito: hehe nä alltså jag har ju eget bredband och så, orkar bara inte fixa porten till min dator som är glapp Har nallat internet flera veckor nu!!

• Sofis

Mosqito: jag säger det igen, udda att både du o jag upplever samma sak ang molvärken (apropå ditt inlägg i annan tråd), när vi inte varit med om det förut... det vore ju en sak om man haft det lite då och då, men som sagt...

• Masqito

Sofis: Hahah..ja, man tager vad man haver, är det grannens bredband så är det ;)
    Fick en mental bild av spermier som spelar kort..ahahhah och här sitter vi och tror att den som simmar snabbast vinner =)
    det är ju den med bäst hand

• Masqito

Sofis: Ja =) Det är kul att jag har en likasinnad ..hihi
    Det är nåt speciellt att vi känner nåt sånt här.

• Sofis

Masqito: Ja visst är det kul Hoppas bara att jag också plussar med dig, för annars tänker jag hata dig

• Sofis

Masqito: Du var ju grymt skenis förra månaden, jag var också skenis, fast inte lika mycket! Det roliga är att jag inte alls kände av det som jag gör nu, vilket gör att det hela känns så verkligt. Och du kan väl inte ha känt riktigt samma molvärk under din skenis heller, eller?

• Masqito

Sofis: Hahah, ja tack detsamma! ;?)

Filmen var klockren! Speciellt det där med mattan, jag måste alltid ställa mig på den..hahah

• Sofis

Masqito: Ja jag med Och när karln min har duschat är det vatten ÖVERALLT

Svar på tråden BIM v. 7