• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Vad roligt!! Vi är som en magnet som drar till oss alla som har molvärk efter ÄL =)

• Sofis

Masqito: hahaha, min man kanske lever ett dubbeliv med dig Är han borta ofta din karl??

• Sofis

Masqito och Fru Wadell: det är ju så skönt att prata med andra som har samma sak, för risken att man inbillar sig börjar kännas mindre och mindre...

• Masqito

Haha..Jaså, han är likadan! =)
    Nej, men han har ett jobb med långa dar, ikväll är han ute med kollegor och har lite after work.

• Masqito

Sofis: Ja, det är sant, nåt som andra också är med om kan ju inte vara nåt man inbillar sig..Skulle jag inbilla mig min molvärk skulle jag kunna jobba med Joe Labero haha

• Fru Wadell

Eller så blir det mer och mer för andra upplever ju samma sak *asg* Är det första bebisen för er eller hur ser er historia ut? varit gravida förrut?  AJ! Nu fick jag ont i brösten oxå!! *fnissar* Leta symptom? Jag? Näe? *s*

• Que Sera Sera

Onskar jag kunde saga mitt nuvarande illamaende beror pa att ngt fasts... men icket... pa TOK for mkt godis! Hehehe...
    Molandet for mej ar svagt svagt men kommer o gar i vagor. Tror dock inte det beror pa att ngt skulle tagit sej och redan ge pavisningar for det utan snarare pa att det ar aktivitet iom al som nyss var.
    Har aldrig kannt av al tidigare som sagt sa vettekatten hur 'lange' man skall kanna av aktiviteten heller.

• Que Sera Sera

Eller sa har jag otur och sa ar det tom aktivitet for att mensen skall dra igang for forsta ggn efter forlossningen... Hoppas INTE!

• Sofis

För mig är det första försöket med första bebisen... och jag tänker inte acceptera att det skulle ha nåt med äl att göra, speciellt inte eftersom det tydligen är helt normalt med molvärk från dag 1 i och med att livmodern växer

Svar på tråden BIM v. 7