• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Sofis: nej, absolut inte, kom knappt ihåg den..så lite var det..
    Läste nånstans att om symptomet förvärras är det äkta, om det är samma hela tiden är det troligen "falsk"

• Sofis

Masqito: Hm ok min är så olika hela tiden, men den förvärras definitivt efter ca klockan 15, har gjort det både idag och igår... imorse kände jag knappt av den, men nu har jag riktig mensvärk typ... hur är det för dig?

• Fru Wadell

Hej, får jag vara med lite här? Jag har BIM på alla hjärtans dag

• Sofis

Masqito: Jag tror inte dom bryr sig så mycket om sånt Min gör inte det iallafall... och så det där med att klä av sig på sängkanten... varje gång! Hans kläder ligger utspridda på hans del av sängen, han använder ALLTID sängen för att klä av och på sig. Det är så jäkla störigt på morgonen om han ska upp före mig, då sitter han där och tar på sig kläderna på kanten, så hela sängen guppar.. lätt att sova då.. NOT

• Sofis

Hej hej Fru Wadell Välkommen! Jag har BIM 13/2... har du några symptom än??

• Fru Wadell

Tack Sofis Mensvärk längst ner i magen. Illamående som bara kommer någon sekund och försvinner lika snabbt samt lite yr någon gång. Å en jäkla massa flytningar, om det nu är ett symptom?! Du då?

• Sofis

Fru Wadell: Jag har som du ungefär. Molvärk som mensvärk typ, flytningarna har ökat något och idag har jag känt av korta slängar av illamående... vad kul att det är en till som har samma symptom som mig och masqito Välkommen till klubben!

• Masqito

Sofis: Det är samma här, den förvärras på eftermiddagen/kvällen och jag känner inget på morgonen..
    Kläder, kläder kläder ligger överallt. Han tycker om att slänga dom på golvet i en hög, jag blir tokig!
    När det var som mörkast på morgnarna så kunde han tända taklampan när han gick upp innan mig (vi har inga sänglampor) för att han inte såg vad han tog på sig..Gaaah!! Fick lov att slänga täcket över huvet och knipa med ögonen..

Svar på tråden BIM v. 7