• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Fru Wadell: Okej ja, det låter ju väldigt likt det Sofis och jag känner...men inte värken i venusberget dock.

Sofis: Du får köpa upp ett lager tester =)

• Que Sera Sera

For att vara lite gladjedodare sa tror jag dom menar dag 1 fran det att agget FASTER i livmodern. Som kan ta allt mellan 5-10 dagar EFTER al... Det ar namligen forst da som kroppen borjar producera hcg och darav borjar ge symptom...

Jag testade dock positivt med tosen pa dag 6 efter al...

Hmn, ok Masqito - jag borjade kanna av mina aggstockar nar jag o mannen mos som sagt. Fortsatte dagen efter o al-sekret kom, dagen darpa sa flyttades det ner till livmodern istallet men ar en mkt svag o diffus kansla som bara kommer 'ibland'. Vet som sagt inte om det ar pga al eller om det i varsta fall ar for att livmodern forbereder sej for en forsta mens. Valjer att tro pa det forstnamnda dock!

• Sofis

Masqito: hehe ja jag ska bli stammis på apoteket trist bara att dom är så dyra, vill ju absolut hålla mig till CB, litar inte på dom andra... iofs kom jag på nu att rfsu är känsligare, så köper nog det i samband med äl+8!

• Sofis

Que sera sera: det tror inte jag, för ingen kan ju veta när ägget fäster, så man kan ju inte tala om dag 1 och mena att det fäster då.. så de så inte förstöra mina drömmar nu

• Que Sera Sera

Sofis, jag testade 3 ggr da jag testade positivt med dottern.
    Forst pa bim-8, sen bim-5 o sist bim-2. Och detta TROTS att det forsta var positivt. Ville helt enkelt vara saker o se om 'andra' test gav samma resultat, sa jag vet hur det ar det dar med o testa ofta. =)

Har tom ett gravtest hemma REDAN men skall forsoka halla tassarna borta ett tag till... =)

• Fru Wadell

Dyrt blir det, jag ska försöka hålla mig, men det skulle vara skoj om det blev på alla hjärtans dag

• Sofis

Jo det är dyrt att vara testberoende men men, man ska ju inte ha så många barn i livet, så det är ju absolut värt det!

• strojes

Halloj! Jag hakar på är om det är ok. Har bim runt den 16/2. Kikade bakåt och tror jag hittade senaste listan så jag lägger till mig:

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7), Que Sera Sera , Tsarbabe

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5), skydiver (2:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 48

Statistik: 0,2 * 48 = 9,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

Svar på tråden BIM v. 7