• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Maggis

Nu tycker ju inte jag att programmet är något som behöver tas på blodigt allvar, men...
    Att se Lasse dansa kommer så nära pinsamt det bara går. Han ser bara ledsen och generad ut när han röstas vidare. Det är inte roligt, bara sorgligt att se.

Jag vet ju inte vad det är för vits med att rösta vidare någon som är så totalt ointresserad och allvarligt så tror jag inte folk gör det för att de tycker han är så "kul" eller så "populär". De gör det för att allmänheten alltid skrattar mest åt folk som gör bort sig på de mest förödmjukande sätt man kan. Värsta och tristaste formen av komik, enligt mig.

//Maggis
  • nelly 1

dom har ju sagt så att har man åkt ut så har man så tror inte att dom tar tillbaka anna.

• Mjölk

nelly: Verkligen jättesynd! Anna kunde ju ha vunnit tävlingen!

• shine

Jag är i chock!
    Igår var jag verkligen säker på att Lasse skulle ryka.
    När de sa att "de här två paren har fått minst röster" då tänkte jag, äääääntilgen!
    för jag kunde inte föreställa mig att Anna skulle åka.

Jag är besviken och förbannad.
    Vilka är idioterna som röstar på en som VILL åka hem???
    Hallå????
    Lets dance har förvandlats från seriöst till pajasvarning i mina ögon =/

• krakel

Säger som jag sagt förrut.. varför inta bara låta bli att ställa up`?? blir man inte automatiskt hemskickad då eller?? har jag fattat fel???

• Melindrha

tror väl inte att man kan strunta i att ställa upp bara så där. måste finnas kontrakt dom skrivit på....

• shine

btw, såg ni minen på en av domarna igår när de sa att Lasse får vara kvar?
    Hon såg ut som att hon skulle ramla av stolen.

• Squeezetoy

Synd att han inte lämnade WO när han var så sjuk för då hade han ju möjlighet. Men han var nog rätt säker på att få åka ut då, men missräknade sig på hur stort hans stöd var.

Men det är tråkigt för det förstör ju faktiskt för de som har kul och gillar detta och har chans att vinna liksom. Anna hade ju helt klart en chans att ta sig till final.

Känns som att det finns folk som bara sitter och sabotage-röstar!

• sunny79

Lasse och hans danspartner stack ju ur bild i slutet......såg ut som han var på väg för att snacka med nån...så tror ni inte att de byter ut honom coh in med Anna igen.... annars e ju TV4 helt rudade.....då ahr ju poängen med programmet liksom förstörts......

ja för vill man nu vill se mer av Lasse kan de väl göra ett program bara för honom inte förstöra för seriösa dansare så här....hua..... *ryser*.... vad håller svenska folket på med??????

Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...