• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Cheesus

Självklart har jag idag offrat en surt intjänad guldpeng på Lasse.

Inte för att jag har följt tv-programmet eller egentligen bryr mig för fem öre men jag fick ett kedjemail med uppmaning om att rösta fram Lasse till totalsegern i detta program.

Eftersom jag personligen tycker att det mesta av det TV4 gör är ren och skär dynga är jag gärna med och hjälper till att kvadda deras inköpta programidéer.

Hoppas det blir nå´t liknande med Idol!

• m2rru
    Cheesus skrev 2007-03-02 23:48:00 följande:
    Självklart har jag idag offrat en surt intjänad guldpeng på Lasse.Inte för att jag har följt tv-programmet eller egentligen bryr mig för fem öre men jag fick ett kedjemail med uppmaning om att rösta fram Lasse till totalsegern i detta program.Eftersom jag personligen tycker att det mesta av det TV4 gör är ren och skär dynga är jag gärna med och hjälper till att kvadda deras inköpta programidéer.Hoppas det blir nå´t liknande med Idol!
    Men tycker du att det är rätt mot dom som verkligen försöker och vill dansa . Det finns ju dom som lägger ner rätt så många timmar på det helt i onödan då.
    Svammelhund - skulle ni hitta mig nån annanstans så hjälp mig hem. www.familjeliv.se/Forum-11-241/m14441179.html
  • DalaPetra

Det är inget jävla popularitetsprogra utan dansprogram eller?

Om Lasse vill hem måste han väl bara kunna sluta eller har han ett kontrakt som det står att han MÅSTE bli utröstad får inte sluta själv?

Ut med Lasse bara utan röstning och ta in Anna och Tobbe igen. Anna gör iaf nåt för att lära sig dansa. Hon är inte min favorit men jag tycker inte det ska vara så löjligt som det är nu och bara ännu mer patetiskt att fortsätta rösta på LAsse bara för att man protesterar mot programmet. Sluta titta kanske???

• DalaPetra

Det är inget jävla popularitetsprogra utan dansprogram eller?

Om Lasse vill hem måste han väl bara kunna sluta eller har han ett kontrakt som det står att han MÅSTE bli utröstad får inte sluta själv?

Ut med Lasse bara utan röstning och ta in Anna och Tobbe igen. Anna gör iaf nåt för att lära sig dansa. Hon är inte min favorit men jag tycker inte det ska vara så löjligt som det är nu och bara ännu mer patetiskt att fortsätta rösta på LAsse bara för att man protesterar mot programmet. Sluta titta kanske???

• mjuik

Det är inget dansprogram. Det är ett underhållningsprogram där de dansar.
    Inte ett program om dans.

• sakoline

Haha trodde aldrig jag skulle uttala mig om Let's dance som jag aldrig sett - men - den här snubben från Aftonbladets forum är kul:

Flera tycker också att programmet tappat i trovärdighet på grund av att Lasse Brandeby dansar vidare vecka efter vecka. "Så var det då dags att lägga ner detta program. Allvarligt talat. Att folk inte kan ta det lite seriösare... Suck" skriver NiklasAhl.
    (Aftonbladet)

Hahaha, vem tar ett TV-program seriöst?

• Kaxmaja

¨Förlåt jag orkar inte läsa en massa sidor tillbaka! Vem åkte ut ikväll. Första fredagenh jag inte hänger med! Var på fredags öl med jobbet

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Ni behöver inte svara fick precis en shock av att läsa på Aftonbladet att Anna Sahlin åkte ut. Helt i shock

L + M = Sant
  • MammaNova

GRRRRRRRRRRRRRRRRR! Ursäkta mig men kan den som röstar på Lasse motivera ? Och att sedan ett av de bästa paren åkte ut är SKANDAL ! VI som har dansat och ni som inte har dansat kan ju se att Lasse dansar inte bättre än pelarna i danssalen GRRRRRRR !