Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Kikar in en snabbis från lånad dator (idag är det syster som är våldgästad )

Venezuela: Jättesnygg LO!! Som vanligt

MU: Jag har tänkt försöka va me också. Men det beror lite på om jag hinner fixa ny dator tills dess så jag kan lägga in den & skicka bidraget. Har dok förbjudit sambon att komma hem idag om han inte har en ny med sig hem ikväll (ja ny dator alltså ) Får se om han tagit mitt hot på allvar

Ha en bra dag!

• kanskesnart

Vad härligt det låter att inreda scraphörnan Mystjejen!! Å på tal om IKEA har jag en fråga.. Vet ju att flera här har skaffat en sån där mappvagn därifrån. Tänkte jag skulle köpa en med nu men jag hittar den inte varken i katalogen eller på nätetFundersam Nån som vet om de har slutat sälja dom???

• kanskesnart
    Coursell skrev 2007-02-20 11:37:33 följande:
    Funkade inte Klicka fram arbetsplats, skrivbordstillbehör. Där finns summera mappvagn, ser ut som en konstig stålställning bara. På samma sida finns tillhörande mappar.
    Tack Ska kika in igen & se om jag hittar den.
  • kanskesnart

Yes, nu hitta jag den Men däremot hittar jag inte mapparna som ska va tillGenerad Men de borde ju finnas iallafall när vagnen gör det.

• kanskesnart

Ja jag sökte på dom och hittade dem då. Fanns inte med på samma sida, men det beror kanske på vilket varuhus man väljer. Tack så jättemycke

• kanskesnart

Jippi!! Jag har en ny älskling (ja dator alltså ). Har väl dock inte klickat mellan oss riktigt än, är inte så jätteförtjust i de här megaskärmarna som är nu för tiden (konservativ? Jag?) Och sörjer alla bilder som förlorades när "gamla Bettan" dog (varför är ja så lat o inte bränner ut alla foton på skivorGråter).

Ville bara kika in en sväng och berömma alla nya LO:s som lagts ut idag (BV, Minaimalla, Claudia och det var säker någon mer som jag inte kommer ihåg nu). Har inte läst tråden så noga, men iallafall kikat på alla nya alster och de är görfina allihop. Bara rosor från mig

Och på tal om att låta männen ta bilder kan jag ju säga att jag skulle bli glad om min sambo tog ett urdåligt foto på mig, för då skulle han åtminstonde ha tagit ett. Får nästan hota honom för att han ska behaga ta upp kameran o knäppa ett kort på mig (däremot tar han gärna en massa kort på sig självFundersam). Ski*kul & gå igenom semesterbilderna och upptäcka att det BARA är sambon som är med på alla kort!(man kan ju börja undra om man överhuvudtaget va med på den där semestern för det finns ju liksom inga bevis på det direkt)

Nähe, nu ska jag sluta svamla & gå & sova. Gonatt alla träsktroll.  zzzzzzzz

• kanskesnart

Tjingeling. Ville bara kika in & säga grattis (bättre sent än aldrig ) till alla publiceringar sista dagarna!

Nu har jag även fått tag på tidningen. Sprang in på presstop idag på stan och blev glatt överaskad att den redan kommit ut Så nu har jag kollat in Cias fina LO, men va det någon mer som var med härifrån?

Ha en bra kväll

• kanskesnart
    theosen skrev 2007-02-23 23:05:54 följande:
    Sol30-Jag ska ta kort på den så ni får se.. Den e begagnad så jag vet inte om man kan få tag i såna nu. Men det står ikea på den.
    Jag är ganska säker på att jag såg en sån på IKEA häromdagen,men bara ganskaOskyldig, den var ju inte monterad och jag kommer inte ihåg vad den hette exakt men den var till mapparna iallafall.

Superfin LO Claudia!
  • kanskesnart

Claudia: Usch vilken förfärlig Lördag Tur att det gick bra!!

Venezuela: Underbar LO! Blir alltid så förundrad över alla teman du kommer på att scrappa om. Bara något så enkelt som ett naturkort kan ju bli så himla fint. Du är en riktigt stor inspirationskälla för mig, som fastnat lite på det där att inte ha barn att scrappa om Tack för det!

Är fylle"chaffis" i natt & sambon sover som en stock redan så nu ska jag sätta mig & scrappa några timmar

• kanskesnart

Bark: Jättefin dubbel.

Det var någon som undrade häromdagen om de där mappställen som man kunde ha i bokhyllan fanns kvar på IKEA ( var någon som köpt på blocket ). Tänkte bara säga att jag var på IKEA idag och kikade efter dem och de fanns där. Kommer inte ihåg namnet (minne guldfisk ) men de kostade 98 kr iallafall.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket