Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Washinton DC alltså. *trött*

• kanskesnart
    Camasunary skrev 2007-03-22 23:29:10 följande:
    Jenn: Det var jag som undrade om skatten!! HUR gör jag??
    Det var jag också I ett tidigare inlägg. Så tack jenn!

BV: Åh, tackar för tipset Ska genast kolla upp det.

Nää varför sitter jag här Ska ju upp om 4 timmar & köra 30 mil (minst) Kommer somna vid ratten ju  Godnatt!!!!!
  • kanskesnart

Hej! Har bara kikat in en supersnabbis & skummat igenom sista sidorna här. Ville bara kollektivt berömma alla fina LO:s ni lagt upp (har kikat in hos er men hinner inte skriva i GB) så till alla & grattis Pyret78!

Ha en fortsatt mysig kväll!!

• kanskesnart
    Sosofofie skrev 2007-03-27 19:16:25 följande:
    Ni som har beställt från stellas, hur lång tid har det tagit för era paket?? Vill ju ha det nu juh
    Fick mitt paket dagen efter beställningen (hade beställt på eftermiddagen). Supersnabb service där !

Vilka finfina LO:s & kort ni lagt upp!! till alla
  • kanskesnart
    Sosofofie skrev 2007-03-27 23:20:06 följande:
    Va? Jag beställde ju i torsdags och har inte fått nått .Kanske skulle ha hört med henne så betalningen gått fram ordentligt...
    Men hon kanske fått upp över öronen med jobb nu sen träskfolket fick nys om henne När va det du beställde då?
  • kanskesnart

Glöm min fråga, jag är gravt dementGenerad Läser något & glömmer lika snabbt! Det kommer säkert i veckan!

• kanskesnart

Men WOW vilka superdupersnygga LO:s ni lagt upp här under dagen Är såå imponerad! Hinner inte skriva runt i allas GB, så det får bli en kollektiv jätteros till er som visat upp så mycke fint

kikkan: Jag är jättesugen på att scrappa egentligen men jag tycker liksom att själva inspirationen försvinner lite när det ä så varm och soligt ute. Så det känns nu som att det kommer bli mindre och mindre scrappat ju finare vädret blir.
    Idag har vi suttit ute i t-shirt & linne och ätit glass rena rama sommarvädret! Åh, det är såå härligt, man blir ju helt lycklig ju

Gonatt

• kanskesnart
    fraise skrev 2007-03-28 22:38:16 följande:
    Marrajah och annika- men tjejer vilka superfina LOs! Men å andra sidan är jag inte förvånad. Ni är fenomenala. Ngn som vet var man kan hitta fina fjärilar och trollsländor förresten?? Helst stämplar.
    Jag har en stämpel med trollslända på, men jag har köpt den på en hobbyaffär här i stan så jag vet tyvärr inte om du kan hitta den i nån näbutik. Så det är väl inte mycke till hjälp tyvärr
  • kanskesnart

Har också värsta blocken. Deprimerande Snokade runt i massa gallerier igår för att få inspiration sen satt jag flera timmar med en LO men det blev bara sk*t av alltSkrikandes Är så sugen på att scrappa med BG:s nya papper men jag tycker det är svårt att veta hur man ska använda dom! Om man klipper i dom försvinner ju den fina helheten lite och om man använder dom som dom är så blir det lite rörigt istället tycker jag (om man ska ha fler kort på sidan iallafall). Nån annan som tänkt på det eller är jag bara helt knäpp???Fundersam Tror mitt största problem nu är att jag vill göra LO:s med många foton på. Jag klarar bara inte av att få det fint då! Om nån här är bra på att använda många foton på sina LO:s så kan ni väl hojta till så kanske jag kan få kika in på hur ni gjortKyss 

• kanskesnart

Roha: Fina! Håller med skumpis angående förstoringsglasen

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket