Förr oss som är fast i Scrapträsket
Washinton DC alltså. *trött*
Washinton DC alltså. *trött*
Hej! Har bara kikat in en supersnabbis & skummat igenom sista sidorna här. Ville bara kollektivt berömma alla fina LO:s ni lagt upp (har kikat in hos er men hinner inte skriva i GB) så![]()
![]()
till alla & grattis Pyret78!
Ha en fortsatt mysig kväll!!![]()
Glöm min fråga, jag är gravt dement
Läser något & glömmer lika snabbt! Det kommer säkert i veckan!
Men WOW vilka superdupersnygga LO:s ni lagt upp här under dagen
Är såå imponerad! Hinner inte skriva runt i allas GB, så det får bli en kollektiv jätteros till er som visat upp så mycke fint![]()
kikkan: Jag är jättesugen på att scrappa egentligen men jag tycker liksom att själva inspirationen försvinner lite när det ä så varm och soligt ute. Så det känns nu som att det kommer bli mindre och mindre scrappat ju finare vädret blir.
Idag har vi suttit ute i t-shirt & linne och ätit glass
rena rama sommarvädret! Åh, det är såå härligt, man blir ju helt lycklig ju![]()
Gonatt![]()
Har också värsta blocken. Deprimerande
Snokade runt i massa gallerier igår för att få inspiration sen satt jag flera timmar med en LO men det blev bara sk*t av allt
Är så sugen på att scrappa med BG:s nya papper men jag tycker det är svårt att veta hur man ska använda dom! Om man klipper i dom försvinner ju den fina helheten lite och om man använder dom som dom är så blir det lite rörigt istället tycker jag (om man ska ha fler kort på sidan iallafall). Nån annan som tänkt på det eller är jag bara helt knäpp???
Tror mitt största problem nu är att jag vill göra LO:s med många foton på. Jag klarar bara inte av att få det fint då! Om nån här är bra på att använda många foton på sina LO:s så kan ni väl hojta till så kanske jag kan få kika in på hur ni gjort
Roha: Fina! Håller med skumpis angående förstoringsglasen