-
Nya papprena från Rouge de Garance är svart/vita nästan allihop. Finns på Scrapaddicted (under nyheter)Tjej 83 skrev 2007-02-15 11:52:28 följande:vilka märken har svart/vita mönstrade papper? elelr har alla märken det? -
Ja, det va så jag uppfattade det också, men det var väl inte så förut? Var därför jag blev lite förvirradLoppan79 skrev 2007-02-15 16:17:51 följande:kanskesnart skrev 2007-02-15 00:24:29 följande: Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen) Jag har för mig att hon har ändrat i sina köpvillkor. *kilar in och kollar*. Såhär står det nu "En automatisk orderbekräftelse utgår till din angivna e-postadress. Vid förskottsbetalning: Summan betalas till vårt bankgiro 5466-5468 senast 4 dagar efter beställningen gjordes. Vid erhållen betalning plockas ordern, och mail om eventuella slutsålda varor mailas till dig. "Man ska alltså numer betala vid första mailet och bekräftelsemail kommer efter betalning.
Kanske inte är dement då trots allt
Men nu betalade jag me kort så då vet ja inte hur det funkar (det märks väl
)
-
Amen guud, så bra! Nu gjorde du min kväll JoJo79 skrev 2007-02-15 16:31:04 följande:Betalar du med kort har du det hos dig innan du hinner blinka... Jag beställde igår middag och fick det idag! Supersnabbt! Mamma till KaramEllen
-
Camasunary: Usch va avundsjuk jag blir

-
Alltå jag tror jag får lägga ner det här snart
Har gjort två LO:s ikväll & jag kan knappt titta på dom
Antingen blir det FÖR tomt eller så blir det FÖR mycke! Har iallafall lyckats använda mig av den omtalade Susie fonten idag
Och det var väl i princip det enda som blev bra också
-
Claudia: Åh, nu avskyr jag mina ännu mer!
Jättesnygga!! Och mysig hörna
-
Hej hej
Idag var det inte så svårt att läsa ikapp (vad har hänt
) Har petat in två nya lo:s i mitt galleri, en dubbel & en enkel där jag "stulit" idèn från Minimallas fina låttext LO (De vita fyrkanterna som tyvärr tar upp större delen av LO:n är min sambo som inte uppskattar att visas i närbild
) Lägger inte ut dom direkt här för jag är inte det minsta nöjd med någon av dem, men ni får mer än gärna kika in och ge lite kritik (kanske synpunkter på vad som kan förändras för att de ska bli bra?
)
Nu ska jag iväg på middag, så ha en jättebra Fredagskväll allihop
Tjing! -
Hallå, ja blev intresserad av de där med embossingen. BV: Mena du att du hade målat med akrylfäg och sen embossat på?? Går det?
Äh, ja måste fattat fel va?
-
Hej svejs
Har våldgästat min stackars bror för att kunna sitta lite här, då vår dator totalkraschade i Lördags
Är helt omöjligt & läsa ikapp allt sen i Fredags (om man inte har några timmar på sig
) Har dock försökt kika på lite nya LO:s och kommenterat (men har säkert missat hälften, så förlåt isåfall
).
Grattis Claudia, Annika och NÖ också
Kikar väl in igen när vi fixat ny dator (förhoppningsvis ganska snart, innan jag blir helt galen
). Får se hur många sidor man har o läsa ikapp då
-
Åh, jag fick också BG och RDG papper från SA idagclaudia79 skrev 2007-02-19 17:04:00 följande:Oj va mycket snyggt jag hade beställt Massa BG-papper (Scarlett´s letter) och RougeDeGarance papper....MMM! Dessutom dessa clearstampsen...Men ni erfarna stämplare.. Klipper ni isär dem en och en och sen monterar? Fäster de bara med EZ-mount eller hur var det nu? De skulle kanske inte ha EZ-mount??
Missade dock att beställa de där stämplarna
, dom va ju görsnygga!