Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Men! Halva inlägget försvann juSkrikandes Skulle passa på att rosa nya LO:s och kort som lagts upp under dagen också Och Sol: Jag tycker den är jättefin som den är! Så.. Klar, om du frågar mig

• kanskesnart

Måste bara fråga (puckad som jag är) Hur gör ni när ni ska förminska alt. förstora bilder som nu ska skriva ut? Tex om man vill förminska en serie bilder till samma format. Hur gör man det lättast liksom??

• kanskesnart

Helenaj och Mitzy: Tack för svaren. Jag har nog inget utskriftsprogram. Eller jag vet iallafall inte va det är *helt borta på tekniska grejer*. Har ett program till våran skrivare, men de e en HP så jag vet inte om det går att göra så där. Nu lägger jag in bilden i vanliga Word och ändrar storleken där och det verkar ju lite knäppt väl?

• kanskesnart

Mitzy: Ja jag har PS men  fattar inget alls av det. Du får gärna förklara för mig hur jag gör det i PS om du kan det. Du kan ju skriva i min GB i morgon om du inte orkar nu. Jag ska iallafall gå och lägga mig nu. Kram & gonatt

• kanskesnart

Sosofofie, Paxie och Blommig: Kanonfina LO:s allihop!! Bara  härifrån.

Claudia: Åh, vad läckert det blev. Måste bli mycke roligare att gå på kurs med ett så fint block

Känns som jag måste köpa mig en QK tång eller nåt liknande snart! Tycker det är så jobbigt att alltid klippa/skära ut alla bokstäver. Men jag är helt lost när det gäller alla dessa stans verktyg (har liksom aldrig engagerat mig i det eftersom jag inte trodde jag skulle köpa något)! Vad finns det för alternativ att välja bland och vad är det för skillnad på dem?? Och vad tycker ni är bäst att investera i ????

• kanskesnart
    Evenstar skrev 2007-04-05 12:42:44 följande:
    Jag gjorde ett "påskkort" som jag klistrade på sonens påskpaket. (Vi köper påskpaket istället för påskägg med godis)Tror ni han kommer gilla det?www.familjeliv.se/hem/evenstar/galleri.php
    Gulligt!!
  • kanskesnart

Glad påsk!! Lite sent kanske men de e ju påsk i morron med

Jen82: Fy va avundsjuk jag blir!!
    Har precis suttit här och svurit långa ramsor när jag laddat ner bilderna på dagens firande. Inte en enda bild blev braSkrikandes Blir ju för sjutton finare bilder med mobilen (och min mobil har inte ens nån bra kamera) Inte konstigt att man får scrapblockar jämt & ständigt när man aldrig får några fina bilder att scrappa. Måste ha ny nuu!

Jättefina LO:s ni lagt upp här idag! Ros till alla

Hoppas alla heft en bra dag. Här har det ätits hela dagen lång och i morgon är det fest igen (ska nog inte väga mig på ett tag ) Ha en fortsatt härlig långhelg!

• kanskesnart

Vilka superfina LO:s ni lagt ut! Fanns hur mycke snyggt som helst att inspreras av här idag Imponerad!  Har en nästan färdig LO liggande som jag inte bara kan komma på någon rubrik till! IrriterandeFundersam

Har bestämt mig för att jag måste ha en ny kamera. Har ingen aning om vad jag ska köpa dock. Så pleease.. Ni som har någon bra kamera att rekomendera kan väl hojta till!!

• kanskesnart

DianaJ och Jen82: Tackar för tipsen. Canon verkar ju onekligen vara ett bra val. Ska kika runt lite

• kanskesnart
    Sol30 skrev 2007-04-09 23:34:57 följande:
    Cheri: Tack tack! Vem var det som hade gjort en altered scrap av Ikeas mini-stafli av trä? Tänkte fixa till en sån som jag har, men behöver lite inspiration!
    Tror det var MAMMSY.  Jättefina nya LO:s! Gillade särskillt livet är härligt

Claudia: WOW!

sydskåning: Häftig ram!
  • kanskesnart

Matriark: Läcker!

SandraK: Vilken härlig text

Johanna 79: Grattis!

Gjorde klart en LO igår (blev väldigt dåligt fotad, det är så mörkt ute här idag). Är liftad från en LO på twopeas (kommer inte ihåg namnet på den som gjort den). Blev halvnöjd med den. "Titeln" är ju urtrist, men efter att ha funderat i 3 dagar gav jag upp och skrev nåt bara

sommar tjejer

Lagt upp några nya kort i galleriet med (är ju dock ingen "stämplare" så de blir väldigt enkla)

Ha en fortsatt bra dag alla!

• kanskesnart

Åh, tack . Tyckte nog bara att den kändes lite "larvig" (titeln alltså) men de kanske inte gör nåt.

• kanskesnart

Bark: Kanonfina allihop!

Tack för alla snälla ord om min LO Det värmer ett "prestationsångestfyllt" hjärtaGenerad

• kanskesnart
    Fnyz skrev 2007-04-11 22:36:22 följande:
    var tvungen å googla på hanna är jag med å så här blev detför mig Hanna är framtidens ledareHanna är en vinnareHanna är hetast i UmeåHanna är förbundets nya kanslistHanna är anti är jäklans nöjd med mitt resultat, skillnad var de för älsklingen som fick tre stycker fredrik är Naken
    Provade jag med förut och hittade även "Hanna är en omplaceringsfågel" "Hanna är inte direkt tam" Och "Hanna är supersnygg"
  • kanskesnart

Rosor till alla snygga LO:s och kort och tändsticksaskar ni visat upp här idag

• kanskesnart

Hej i sommarvärmen! Blir inte så mycke tid vid datorn i detta väder. Ville bara kika in och ge kollektivt beröm för alla nya alster!! Superfina allihop!

NÖ: Jag planerar aldrig nåt. Köper bara de papper jag tycker är fina (ofta är det färgerna jag faller för). Sen får jag problem när jag ska scrappa eftersom jag alltid lyckas köpa nästan alla papper i samma färger, så då finns det ofta inget som passar till fotot. Inte så smart

• kanskesnart

Fnyz: Vilken härlig "låda"

Venezuela: Vacker och harmonisk LO!

Sosofofie: Jättefin!

Rosor även till alla andra LO:s och kort som visats under dagen

Örnen 76: Och inte ens här inne lyckas man undkomma att bli påmind om MoDos vinst!SkrikandesGråter Men de e klart, lite "rea shopping" är ju aldrig fel

• kanskesnart

Bitte71 och sandrak: Jättefina tolkningar av skissen!!

Mizty: WOW, dom är såå snygga!! Grattis till vinsten

Så en liten fråga.. Är det någon mer som beställt från Magdas senaste veckan? Har ni fått grejerna än isåfall? Beställde förra Tisdagen (och betalade med kort) men det har fortfarande inte kommit. Det är ju inte lång tid, men de brukar ju ofta komma efter 2-3 dagar när man beställer därifrån *nojig*

• kanskesnart

Cia: Kanonfin LO! Va häftigt det blir med kort i mitten på blomman!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket