Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

MalinUlrika: Tack så mycket för svaret Ska kika in hos dig sen & kolla på hur du använt dem.
    Nu ska jag tydligen käka

• kanskesnart
    malin ulrika skrev 2007-02-14 19:53:04 följande:
    Kanskesnart,fniss, ja det låter som jag bakslugt försöker lura in dej i mitt galleri... Men det var inte meningen, men jag har en del olika exempel där på vad man kan göra.Trevlig kväll!
    Hihi, nä då, det är bara bra att du visar exempel (lättare & förstå då).
  • kanskesnart

Mizty: Grymt snygg LO!

Marajjah: Jättefin hörna En sån där mappvagn ser väldigt praktiskt ut!

• kanskesnart

Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??

Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen

• kanskesnart
    Marajjah skrev 2007-02-15 00:27:16 följande:
    kanskesnart skrev 2007-02-15 00:24:29 följande: Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen)  Vänta på personlig bekräftelse.Kan det vara alzheimers light också kanske... det har jag ibland. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jaaa, de e det nog Fast kanske lite värre... Idag kom jag på 5 minuter innan jag skulle åka på ett möte att jag inte hade nån bil hemmaHemlis

Hmm, men ska man ta förskottbetalning eller kortbetalning?? Hur gör ni?
  • kanskesnart

Marajjah: Tack snälla för svaret Billigare frakt & snabbare leverans tackar man ju inte nej till

• kanskesnart
    Marajjah skrev 2007-02-15 00:59:19 följande:
    Jasssååå, ska alla sova!? Vad tidigt! Näedå, det är väl dags för mig också att dra mig mot sängen. Annars orkar jag ju inte upp till 12 då F ska hämtas på dagis å det vore ju bra ifall jag orkade det...Natti! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Oj, behöver du inte gå upp förens 12 vilken lyx! En sån snäll liten bebis du måste ha hemma som låter dig sova så länge 
  • kanskesnart

Pylle & Mia: Kanonfina LO:s!

Annika: Kan inte ge så mycke bra tips angående scanningen, men för att undvika att bilden blir suddig brukar jag trycka ner själva locket på scannern samtidigt som jag scannar, alltså så bilden trycks ner lite extra (gud jag e så dålig på att förklaraFundersam) det brukar hjälpa lite. När det blir olika färger på bilderna brukar jag bara scanna om tills det blir någorlunda samma nyanser (har inte kommit på hur jag ska göra annars). Dina nya var f.ö superfina. Sjörövar LO:n är verkligen kanonsnygg med det stora skeppet

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket