Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Loppan79 skrev 2007-02-09 14:19:55 följande:
    kanskesnart skrev 2007-02-09 14:17:37 följande: InaFia, Jo79 och loppan79: Vilka himla snygga LO:s ni gjort!! Gillar allihop jättemycke!loppan: Vad är det för bokstäver du använt på vinter LO:n? Dom va himla fina kanske snart - köpte på scrapaddicted. De heter shimmer shapes och märket är scrapworks
    Ok, tack Måste nog köpa köpa sånna me
  • kanskesnart

Johanna 79: Tycker också de var jättefina som de är. Du kanske kan göra lite "blänk" i bokstäverna med vit penna (om du förstår vad jag menar) det brukar ju kunna "liva upp" bokstäverna lite.

• kanskesnart

Men hur kan man inte vilja titta på OlaFörvånadRäcka ut tungan *viskar* Har ju varit lite av min hemliga kärlek i många år

Johanna 79: Blev jättebra med remsan bakom! Genast lite mer lyft åt rubriken

• kanskesnart

Var det papp och scrapp som hade fått in ny BG papprena? (eller var det bara något som var på "G"?). Ursäkta mitt dåliga minne, har läst ikapp så många sidor att man blir helt sinnesförvirrad

Venezuela: Jättefin!!

• kanskesnart

Clauda:Tack för svaret. Hmm, var inne och kikade och de står ju som sagt under på "G". Men de står ju att det finns i lager, så de borde ju vara så att man kan köpa dem redan nu då?? Elle? Jag fattar inte allsFundersam

• kanskesnart

Vill ha dom nu juuuuu *tjurar* Inte för att man scrappar nåt nu för tiden men de e ju kul o shoppa

• kanskesnart

Får la skicka ett mail till dom då o fråga hur det ligger till egentligen. Nä nu ska ja inte ta upp mer plats härGenerad

Godnatt på er!

• kanskesnart
    venezuela skrev 2007-02-12 11:18:56 följande:
    Mitzy: Jätteläcker LO du gjort!Kanskesnart: Tror det var du som frågade efter BG´s nya papper. Jag tror de skulle komma in till Annas Scrapbooking i morgon, så kika in där då får du se om det går att beställa.
    Tack det ska jag göra!

Jättesnygga alster ni lagt upp under natten/morgonen

Grattis MAMMSY!

Ha en bra dag!!
  • kanskesnart

Oj, vilka himla snygga LO:s ni lagt idag! (ja eller igår blir det väl). Ingen nämnd ingen glömd

Får väl passa på & svara på lite frågor, när man ändå sitter här, sömnlös

Favoritbutik på nätet: Scrapaddicted tror jag (pga utbudet) men jag har inte kollat så många ännu. 
    Nästa inköp blir: BG:s nya papper och kanske nåt nytt chipboard alfabet
    Favoritdeko just nu: Bling & swirls
    Används aldrig på LOs: Knappar (men ja ska försöka nån gång) 
    Less- or more-LOs: Less
    Antal LOs i månaden: Ja, just nu är det väl 1-2Fundersam
    Antal LOs totalt: Om man räknar dubbla som 2 så 35 st än så länge
    Tid för en LO: Allt mellan 2 timmar & en vecka

• kanskesnart

Det är alltid lika kul att kika in här när man inte varit inne på hela dan, och se alla nya fina alster! Kollektiva  till er!!

Såg att ni skrivit lite om fonter förut. Vågar knappt fråga för jag blir väl idiotförklarad då, men jag förstår inte riktigt hur ni använder dem? Skriver ni ut och skär ut orden eller skriver ni ut direkt på LO:n eller???

Emmixen: Välkommen tillbaka. Hoppas du mår bra

Hoppas alla får en fortsatt mysig alla - dag! Själv är man förpassad till övervåningen ett tag, då sambon håller på med överaskningsmiddag... Ojojoj de kan sluta hur som helst (tur man har lite färdigrätter i frysenFlört)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket