Förr oss som är fast i Scrapträsket
Sandra K: GRATTIS!!
Vilken härlig LO!
Meli: Jättefin!!
Marajjah:
Sandra K: GRATTIS!!
Vilken härlig LO!
Meli: Jättefin!!
Marajjah:
Jösses vad man missar mycke när man inte är så aktiv här på ett tag! Vilka superfina LO:s och kort ni lagt upp under dagen!
Har äntligen tagit mig upp igen efter en rejäl svacka och har scrap abstinens som bara den nu ![]()
Åh, vilka fina LO.s ni lagt upp både här och i bloggar. Bara rosor från mig (hänger inte riktigt med i svängarna just nu, så det får bli kollektivt beröm..Igen
)
Och Bark- Tycker verkligen du ska skicka in! Din LO var i mycke högre klass än många andra som blivit publicerade i tidningen (om jag får säga min mening
)
Jag använder också nagelsaxar (har en böjd och en rak), tycker de funkar jättebra!
Och hörni, glöm inte utmaningen nu! 3 dagar kvar och bara 4 bidrag än så länge!
Hej!
Ville bara säga att svart/vita utmaningen ligger ute nu. In & rösta!
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m18336223.html
Venezuela: Kanonfin!! (Skratta gott åt journalingen också
)
På tal om foamstamps. Är det bara jag som misslyckas totalt när jag ska stämpla med akrylfärg?!!! Blir lika förbannad varje gång (det blir jag visserligen alltid när akrylfärg är inblandat, vi kommer inte överens alls
). Det blir liksom utsmetat istället för en rak linje på vissa ställen och så blir det ojämnt med färgen (typ skarpt på halva bokstaven och nästan ingen färg alls på andra). Vad gör jag för fel?? Verkar inte spela nån roll hur jag än försöker. Och igår skulle jag försöka stämpla med foamstamps på overhead plast, för jag har sett att flera gjort det, men det blev katastrof. Hela stämpeldynan gled ju iväg på den hala plasten
Nån som har några bra foamstams tips??![]()
Venezuela: Ja chalk är jag mycke bättre kompis med
Brukar använda det också på foamstamsen men det är ju inte alltid man har chalk i den färg man vill ha och akrylfärg kan man ju blanda ihop till rätt nyans. För övrigt har jag lite problem där med för när jag trycker chalken mot stämpeln så blir det alltid lite färg på sidan om bokstaven (alltså på klossen liksom) och sen när jag trycker dit stämpeln så kommer ju det med också ibland så det ser ut som smuts runt om bokstaven. Så oftast får jag stämpla på ett separat papper och sen klippa ut bokstäverna (vilket blir mycke extra jobb). Brukar du göra på något speciellt sätt för att undvika det?
kikkan: Ja det kanske är det som är felet. Ska försöka prova med mindre färg.
Jen 82: Åh, va mycke fina LO:s!
MU: Vilken bra idé med kryddstället!
Mystjejen: Guud va snygg!!!
Måste bara berätta.. Ställde en fråga igår kväll om att stämpla med akrylfärg och inatt/morse vaknade jag kallsvettig av att jag drömt att jag hade test stämplat foamstamps bokstäver med akrylfärg på varenda papper jag hade (alla CS och mönstrade var totalt nerkladdade & förstörda). Hmm.. Vadå skadad?![]()
Ha en fortsatt härlig vår dag (och glöm inte rösta i utmaningen
)
Mizty: Vilka fina kort!! Syns verkligen inte att de är de första du gör
Sol: Supersnygg LO!
Hänger inte alls med här i träsket för tillfället! Får ingen ro att sitta inne när vädret är så härligt (Så blir man ju så shopping sugen när våren kommer också så all extratid går åt till att bränna pengar
) Va ute och tog lite vår bilder igår iallafall så nåt scraprelaterat har man väl gjort ändå
Marrajjah: Åh, va fina dom va!!