Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Marajjah: Rubriken på wroom LO:n, är det hip chip chatters (vet inte om de stavas så)?? Tycker om dom massor, men de är alltid slut i lager när jag ska beställaFundersam

• kanskesnart

Inafia: WOW, vilka snygga LO:s!!! Va häftigt det blir när man använder akrylfärg på tandborste! Har tänkt prova det sen jag läste det i tidningen men inte kommit till skott än. Men nu gjorde du mig ännu mer inspirerad att testa, för din "gunga"blev supersnygg ju!

Skumpis: Grattis på födelsedagen!!

• kanskesnart

God morgon! Eller god middag kanske jag ska skrivaGenerad
    paxie: Kikade in på dina LO:s. Jättefina!! (tror det är Annika du liftat)

Hoppas alla får en fortsatt härlig dag!

• kanskesnart
    annika5064 skrev 2007-03-17 13:18:22 följande:
    kanskesnart skrev 2007-03-17 12:51:48 följande: God morgon! Eller god middag kanske jag ska skriva paxie: Kikade in på dina LO:s. Jättefina!! (tror det är Annika du liftat)Hoppas alla får en fortsatt härlig dag! Ja, alltså, jag har en LO med de orden, men jag tycker nu inte att man kan lifta ord, liksom...språket har vi ju alla! Så om ngn skriver likadant som jag eller ngn annan gjort, eller om jag använder ord som ngn annan gjort, så kommer jag inte att skriva att det är en lift... annika5064.blogg.se/
    Nä, det kanske var någon annan då (var bara min första tanke) sorry!!
  • kanskesnart

Va mycke fint ni gjort under helgen (ingen nämnd ingen glömd)! Antar att det kommer upp ännu mer i morgon när man får se lite resultat av helgens scrapträff (för alla har väl inte pratat bort hela dagen eller?? )

Åh, ja e så glad idag *tralalaa* Har precis blivit medbjuden på en tripp till USA i Maj..Gissa om man ska flänga runt & leta scrapgrejer dåRäcka ut tunganPenga mun (skulle inte förvåna mig om jag inte hittar en endaste liten scrapbutik bara för det )

• kanskesnart
    claudia79 skrev 2007-03-18 23:15:44 följande:
    Blue Vapor skrev 2007-03-18 23:12:04 följande: Cia -  Fast jag tyckte att vi kom fram till att jag inte var helt alldeles långsammaaaaast eller????  Jo det var jag nog, fast andra aspirerar STARKT på titeln Jag kom sent, gick tidigt - nu ska jag pilla färdigt min LO tänkte jag!!TACK för en supertrevlig dag, alla Ourmountain-event deltagare! Claudia - jahadu, nästa gång får du allt se till att komma!! Och ja, Format är det mkt lätt att handla på för just OKÄNDA SUMMOR! *gäspar käken ur led*Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/ haha ja verkligen...Men det var J som betalade me sitt kort, så frågade jag efteråt "hur mycket gick det på?" "mår du bättre om du vet det?" sa han... "Äsch, det var inte så dyrt som jag trodde det skulle bli" sa han då. HA! Just det...så då måste ja kunna shoppa på den nya webbutiken jag upptäckte ikväll; Stellas.se, som jag inte hört talas om! Har ni det eller tom hunnit handla där??
    Nooooooo!! Tack för det "tipset" Hur ska jag nu kunna sparaGråter & faktura hade dom mePenga mun
  • kanskesnart

SandraK: Jättegullig LO! 

Kunde ju naturligtvis inte hålla mig ifrån en beställning på Stellas (Claudia79: Sambon hälsar och "tackar" för ditt lilla tips, som innebär att han får äta nudlar till middag även denna månad )... Men jag får inget aktiveringsmail när jag registrerat mig! Panik! Det går inte och göra om det heller eftersom min e-mail adress tydligen redan registrerats där. Kan ju inte skicka iväg beställningen förens jag lyckats logga in. Vad ska jag göra? Har det funkat för er andra (vet bara Mizty) som beställt där??

• kanskesnart

Coursell: Åh, vilken supergullig minibox!! Och jättefin LO!

• kanskesnart
    Mizty skrev 2007-03-19 16:51:58 följande:
    kanskesnart skrev 2007-03-19 14:09:26 följande: SandraK: Jättegullig LO!  Kunde ju naturligtvis inte hålla mig ifrån en beställning på Stellas (Claudia79: Sambon hälsar och "tackar" för ditt lilla tips, som innebär att han får äta nudlar till middag även denna månad )... Men jag får inget aktiveringsmail när jag registrerat mig! Panik! Det går inte och göra om det heller eftersom min e-mail adress tydligen redan registrerats där. Kan ju inte skicka iväg beställningen förens jag lyckats logga in. Vad ska jag göra? Har det funkat för er andra (vet bara Mizty) som beställt där?? Jag får det inte heller till att fungera Tänk om det jag vill ha tar slut nu!!! Paniken växer... Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Jag mailade henne och fick svar supersnabbt. Det var nåt krångel med den automatiska aktiveringen. Men jag tror hon tagit bort den helt och hållet nu så prova igen om du inte redan gjort det. Det funkade för mig nu iallafall!
  • kanskesnart

Hahaha, hon blir väl totalt bombad med mail från diverse "träskare" idag stackaren (fortsätter skylla allt på ClaudiaOskyldig )

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket