Förr oss som är fast i Scrapträsket
Cia: Beklagar
Johanna 79: Jättefina! Den på din morfar var väldigt stämningsfull och vacker. Kommer nog betyda mycket att ha den sen.
Gonatt Emmixen. Sov gott
Cia: Beklagar
Johanna 79: Jättefina! Den på din morfar var väldigt stämningsfull och vacker. Kommer nog betyda mycket att ha den sen.
Gonatt Emmixen. Sov gott
Tack snälla för alla grattis
Säger grattis till Claudia och Skumpis också!!
Fnyz: Jättetjusiga! Att du hinner allt det där på bara en dag är för mig en gåta![]()
Grattis Annika!
Är inte alls förvånad. Du är ju bara helt fantastisk
Venezuela: Underbar LO! Så harmonisk.
Jag satt just och undrade när tävlingen skulle avgöras. Är ju så himla nyfiken på att se alla bidrag! Men då får man vänta ett tag till då.
MiaB & MU, vilka fina lo:s ni lagt upp!
Och väldigt fyndig titel som sagt MU
Ska scrappa med syrran i eftermiddag, det ska bli skoj
Lite OT, men usch vilken förfärlig dag, med den hemska bussolyckan
Ryser varje gång dom pratar om den på radion![]()
Ojoj, nu har ja missat en massa
2xA: Jättefina LO:s! Gillade den första mest, men som sagt, alla var jättefina.
Jen82: Åh, vilken härlig LO! Vad är det för typsnitt du använt? Supersnyggt va det.
Grattis Meli och Grattis Bitte
Vilken liten sötis
Fnyz: Klart du ska bli mentor! Du e ju proffs ju
Fy va skadad man blir av den här hobbyn! Va på en husvisning förut och jag sprang direkt och letade potentiella scraphörnor! Har redan gjort klart en plan i huvudet vart allt ska stå och och budgivningen har inte ens börjat än
Venezuela: Jättesnygg LO och va kul att kursen gick bra! Skulle inte tacka nej till att gå en av dina kurser själv
Speciellt inte dina kort kurser![]()
Claudia: Förstår inte hur du inte kan va helt nöjd med den
Men det förstår jag aldrig när det gäller dina LO:s! Alla är ju fantastiska
Har det lite tufft just nu så jag orkar knappt varken scrappa eller sitta vid datorn, men kikar in med jämna mellanrum och inspireras verkligen av allt fint ni visar upp, även om jag inte alltid skriver något om det!
Ville bara kika in och rosa alla nya LO:s
Orkar inte kommentera i allas GB just nu, då jag har lite svårt att "hålla huvudet över ytan" för tillfället. Så jag hoppas ingen tar illa upp för att jag bara "snokar" runt och inte skriver! Som sagt så har jag bara positiv kritik att ge och ni är superduktiga allihop, som vanligt