Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia: Beklagar

Johanna 79: Jättefina! Den på din morfar var väldigt stämningsfull och vacker. Kommer nog betyda mycket att ha den sen.

Gonatt Emmixen. Sov gott

• kanskesnart

Tack snälla för alla grattis Säger grattis till Claudia och Skumpis också!!

Fnyz: Jättetjusiga! Att du hinner allt det där på bara en dag är för mig en gåta

• kanskesnart

Grattis Annika! Är inte alls förvånad. Du är ju bara helt fantastisk

Venezuela: Underbar LO! Så harmonisk.

Jag satt just och undrade när tävlingen skulle avgöras. Är ju så himla nyfiken på att se alla bidrag! Men då får man vänta ett tag till då.

• kanskesnart
    Johanna 79 skrev 2007-02-26 23:27:39 följande:
    Nu ska jag åka iväg och kolla in bokrean! Hoppas jag hittar lite bra till min sago tokiga 4-åring
    NU???Förvånad
  • kanskesnart

MiaB & MU, vilka fina lo:s ni lagt upp! Och väldigt fyndig titel som sagt MU

Ska scrappa med syrran i eftermiddag, det ska bli skoj

Lite OT, men usch vilken förfärlig dag, med den hemska bussolyckan Ryser varje gång dom pratar om den på radionGråter

• kanskesnart

Ojoj, nu har ja missat en massa

2xA: Jättefina LO:s! Gillade den första mest, men som sagt, alla var jättefina.

Jen82: Åh, vilken härlig LO! Vad är det för typsnitt du använt? Supersnyggt va det.

Grattis Meli och Grattis Bitte Vilken liten sötis

Fnyz: Klart du ska bli mentor! Du e ju proffs ju

Fy va skadad man blir av den här hobbyn! Va på en husvisning förut och jag sprang direkt och letade potentiella scraphörnor! Har redan gjort klart en plan i huvudet vart allt ska stå och och budgivningen har inte ens börjat än

• kanskesnart
    Skumpis skrev 2007-02-28 21:11:31 följande:
    En liten undran om OH-papper och skriva ut på dem. Funkar det med alla OH-papper och alla skrivare? När jag skrev ut med min bläckstråleskrivare så torkade inte bläcket. Det verkar inte heller finnas fram- eller baksida på mina OH-papper. Någon som vet???
    Jag vet inte, men det blev likadant för mig när jag försökte. Bara kladda av sig när man skrivit ut.

Ger ett gäng kollektiva  till alla nya alster. Är så många nya fina att jag är rädd o glömma någon!
  • kanskesnart

Venezuela: Jättesnygg LO och va kul att kursen gick bra! Skulle inte tacka nej till att gå en av dina kurser själv Speciellt inte dina kort kurserRäcka ut tungan

Claudia: Förstår inte hur du inte kan va helt nöjd med den Men det förstår jag aldrig när det gäller dina LO:s! Alla är ju fantastiska

Har det lite tufft just nu så jag orkar knappt varken scrappa eller sitta vid datorn, men kikar in med jämna mellanrum och inspireras verkligen av allt fint ni visar upp, även om jag inte alltid skriver något om det! 

• kanskesnart

Ville bara kika in och rosa alla nya LO:s  Orkar inte kommentera i allas GB just nu, då jag har lite svårt att "hålla huvudet över ytan" för tillfället. Så jag hoppas ingen tar illa upp för att jag bara "snokar" runt och inte skriver! Som sagt så har jag bara positiv kritik att ge och ni är superduktiga allihop, som vanligt

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket