Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Känns futtigt att bara säga tack för era söta ord, men vad ska jag göra när svenskan är så fattig?Skrattande Det värmer att höra iaf!!

• claudia79

Cheri: både denna och din sjal-LO är superhärliga! jag älskar ditt sätt att använda form!

NÖ: Vilket fräscht och somrigt kort

• claudia79

mm kall pizza och öl*mums mums*....ja ja lovar, jag ska träna imorrnOskyldig

Blue Vapor skrev 2007-02-05 00:24:53 följande:
    Cheri Men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Måste förtydliga för mitt eget sinnes skull - de två VITA hörnen längst ner på polaroiden, inte själva fotot.... Jag rundade ETT hörn vid 20-tiden för att se hur det blev.... och har alltså fortfarande inte kunnat ta ett beslut  Men jag LOVAR att jag gjort annat under tiden, hahahahaha! *tittar kritiskt igen *Hmmmmm... jo, jag tror jag nyper av de andra också.... min rundare är inte så RUND liksom.... blir bara ett pyttehörn.... Men USCH vad jag är störd!!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Thank God!!

Njet jag ska intet till Helsingborg...*snyft snyft*
  • claudia79
    Jo79 skrev 2007-02-05 08:34:40 följande:
    älvanpurjo skrev 2007-02-05 08:25:28 följande: någon osm schrappat en rund glasburk?????ska göra en där det står driks.. men vet ej hur :) Det har jag för mig att jag sett nånstans... Om jag kommer på var ska jag säga till! Så vabbar jag idag och korven sitter och kollar på Bamse. Har anmält mig till TVÅ  receptswappar på scrappiz (helkorkat, för jag tycker det är såååå jobbigt att göra receptkort!) så jag tänkte få gjort det idag.Mamma till KaramEllen
    Vad innebär receptswappar?
  • claudia79
    Jo79 skrev 2007-02-05 09:00:35 följande:
    Roligt att ha, men aptråkigt att göra. Fattar inte varför jag ständigt anmäler mig....Mamma till KaramEllen
    *fniss*
  • claudia79
    Tjej 83 skrev 2007-02-05 09:30:39 följande:
    cheri din LO arg va ju jättefin. ja frågade för nån sen hur man syr xxxx i LO, men ja ser nu att du gjorde de på den LOn, gjrode du bara hål o drog igenom floss eller? är rädd att det ska förstöra kortet om man gör det. men det ser inte så ut på din.
    Ja brukar göra hål med en lite tjockare nål, först, och därefter syr jag med vanlig nål och floss. Nej man förstör inte korten, men vissa papper är ju tunnare än andra, så då får man dra åt flossen lite försiktigare
  • claudia79

Annika: Hallåååå!? Hur duktig får man lov att vara!FörvånadFörvånad Helt underbara LO:s!!! Och jag bara älskar när man använder sig av just rosa till vinter-LO:s * Tack för din söta komplimangKyssGlad"

SandraK skrev 2007-02-05 16:54:19 följande:
    Oj, vad ni skrivit under helgen... Får se om jag får tid att läsa allt när barnen lagt sig ikväll! Men om ni är intresserade av vad jag haft för mig i helgen finns några nya alster på min blogg.smamirakel.blogg.se/
    Superfina! Särskilt gumm-LO:n
  • claudia79
    MiaB72 skrev 2007-02-05 18:43:51 följande:
    annika: ojoj vad snygga!!!!Rockergirl: Usch vad tråkigt!!! Skickar över styrkekramar...En fråga till er som ofta använder er av engelska i titel och text - varför gör ni det? Är lite nyfiken av mig
    Text har jag oftast på svenska, men titel kör jag ibland med engelsk eller nåt annat, just för att jag tycker det låter bättre/inger mer känsla på det språket Ett specifikt ord kanske..
  • claudia79
    Mystjejen skrev 2007-02-05 19:53:20 följande:
    Hej! (hej Claudia...)Nu var det superlängessen jag var här inne... eller jag har ju kikat in lite snabbt och skummat lite...Vilken fart det är på er! Kul!Har haft fullt upp sista tiden men nu har det lugnat ner sig så nu tänkte jag hänga på igen. Om det är OK förstås....Har inte Plus längre utan lägger upp mina LO:s mm på min blogg.www.lifeaccordingtokaroline.blogg.seMen de sista dagarna har det inte gått och ladda upp/posta mina inlägg....Annika5064: Helt sjukt fina LO:s! MiaB72: Jag håller med övriga talare, tycker att engelskan låter bättre ibland.Jag blandar svenska och engelska i alla album. Just nu håller jag på med en "mini art journal" och den är helt på engelska tex.
    Hej på dig du! Och tack för ditt söta GB-inlägg!
    Cia o krabaten skrev 2007-02-05 20:00:44 följande:
    Annika: Åååå vad många läckra!Och säg vad du vill, men du har visst en egen stil Cama: Vilken tolkning av senaste skissen på bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!Underbart läckert!
    Kunde inte sagt det bättre själv!
  • claudia79
    Pyret78 skrev 2007-02-05 20:15:45 följande:
    Är inne o läser vad ni skriver, vilket inte är lite Cheri: Gillade din LO. Så söt liten argbigga du har claudia: Vilken sockersöt Lo. Passar perfekt åt en sån söt jänta MIS: Tycker att din nya var jättefin o du behöver inte alls känna dig sämre än nån annan. Det syns tydligt hur du utvecklas annika: WOW, WOW, WOW Vill ju oxå kunna scrappa som du Du skickade väl in till tävlingen med stort T??? Tycker iaf att du är en värdig VINNARE!!! cama: Supertuffa Lo:s på swe
    Tack snälla du

Nä! NU måste jag scrappa! Kikar in vid 24 igen och förväntar mig fleeeeera sidor att läsa igen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket