Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Camasunary skrev 2007-02-15 23:11:56 följande:
    Imorron ska jag få en ny kompis!! Ska köpa en digital systemkamera, troligen en Canon... Nån som har något kameratips??
    Har en canon ixus65. Funkar bra tycker jag. Fast jag är ju ingen mästerfotograf utan vill mest ha en enkel kamera som tar snabba och bra bilder och de kraven uppfyller den i alla fall
  • Loppan79
    Mizty skrev 2007-02-15 23:22:41 följande:
    Så nu har jag läst ikapp måååånga sidor Skulle scrapat när jag kom hem från stan idag men somnade på soffan  Det var den scrapkvällen! Sätter jag mig nu så sitter jag väl uppe till 4... Så det är bäst att sitta kvar här i soffan med datorn Ang. Sthlm butiker så finns ju Svanströms vid Hötorget, (Sveavägen 17) Dom har en del saker i källaren! När vi var uppe senast så handlade jag en del & då hade jag ju personalrabbat oxå  Det är ju himlans bra! Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Å vad bra. En till butik med scrapsaker i närheten av hötorget Räcka ut tungan Går jag åt höger eller vänster på sveavägen från hötorget?
  • Loppan79

Oj, vad många inlägg det blev från mig samtidigt Ingen annan som är vaken?

• Loppan79
    Mizty skrev 2007-02-16 09:36:36 följande:
    Loppan79 - Ja du, det beror på varifrån du kommer "ut" från Hötorget... Men om du står med ryggen mot Plattan så ligger det till höger om Hötorget i första huset (har jag för mig) Hoppas att dom fortfarande säljer scrapsaker, men jag har inte hört något annat så!Hoppas du förstår min luddiga förklaring Caroline, stolt mamma till Phenom!
    *sitter med kartan framför mig* Om jag går kungsgatan förbi hötorget så går jag alltså till höger efter hötorget?
  • Loppan79
    kikkan skrev 2007-02-16 11:18:10 följande:
    Åå, ser att ni pratar Canon kameror här. Ska köpa en så fort dom får in den på netonnet i ullared. Ska köpa en som heter Canon ixus 60. Hoppas den ska vara bra. Nån som har den här?
    ixus 60 är väl föregångaren till den jag har ixus65? Jag tror att det som skiljer är att 65:an har större display. Jag är i alla fall nöjd och känner 2 stycken till som har likanda kameror och de är också nöjda
  • Loppan79

Halloj!

Har inte varit inne på en vecka och orkar inte läsa alla sidor med inlägg  Vilka var det som var publicerade i tidningen. Tyckte mig se åtminstonde någon härifrån

• Loppan79
    RebeccaKristine skrev 2007-02-27 13:57:31 följande:
    Hej alla glada scrappare! Jag har en silent setter, fick den i julas, men jag vet inte om jag är trög eller nåt men det blir ALDRIG bra, den har i princip aldrig fungerat. Öljetten fastnar aldrig i pappret, bara lite sådär halvdant.. och det ser inte fint ut! Någon som vet vad felet kan vara? Gör jag fel eller är det fel på själva grejen?
    Prova stå upp när du trycker och så kan du snurra lite på den så brukar det gå lättare.
  • Loppan79

Cia - åååååååå man blir ju inte liiiiiiite avundsjuk

älvanpurjo - Meli som har scrapoteket brukar ju hänga här i tråden. Om du skickar ett meddelande till henne så hjälper hon dig säkert att sätta ihop ett paket

Lb Natalie - jag brukar använda glue dots till spets.

• Loppan79

Cheri - vilket fint scraprum. Det är så himla kul att se hur andra har gjort eftersom jag planerar för fullt hur jag ska göra med mitt. Det saknas bara lite pengar sen ska jag sätta fart och göra iordning mitt rum
    Men du skriver DT-saker. Vart är du DT? Jag har nog helt missat det. Var inte du på scrapbookbutiken förut?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket