Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Till alla er som gjort nya fina Lo:s och kort!

Även till er som lyckats med annat som  DT m.m.

• Johanna 79

Tjena alla i träsket
    Har inte varit så aktiv här på några dagar. Har varit fullbokad denna vecka.

Och igår fick lill-killen magsjuka! Men det hindrade inte mig till att igår kväll åka iväg på en scrapbooking kurs i en butik i stan! Jätte kul, fast han inte färdigt! Ska försöka att avsluta den under dagen eller kvällen. Så lägger in den senare. Det värsta är ajj jag har brist på blommor, viket jag gärna vill ha med.

• Johanna 79
    Blue Vapor: Den utmaningen lät rolig, ska se om jag har några bra kort Kan ju alltid bidra med ett bidrag även om jag inte är något proffs Som många andra här!
  • Johanna 79
    ElinaTristan: Mycket fint i ditt galleri! Fastnade för de fina lådorna du gjort
  • Johanna 79
    SandraK: Jätte fina Lo:s på din bligg. 
  • Johanna 79

Själv sitter jag och grejar med en Lo som jag började på igår kväll. Jag var då iväg på en liten scrapp kvälls kurs. I en butik här istan.
    Tror att jag ska avända den till Blue Vapors utmaning!

• Johanna 79

Ni som bor i Göteborg eller i närheten! Jag ska dit på tisdag och tänkte kolla efter scrap. butiker. Vet att det var någon som skrev ex. på några.
    Format, Arkivet, Papertie, Panduro och Scrapbook etc. Är det någon av dessa ni rekomenderar mer än någon annan??

• Johanna 79
    Smurfan: Tack för tipsen. Lägger till InEx på min lista
  • Johanna 79
    Pylle: Jätte fina Lo:s och kort!

MAMMSY: Klart att jag måste titta in på Format då Verkar som den butiken är bäst!

Ni skriver om en butik papterie! Vart ligger den? Fösökte att söka efter den men lyckades inte.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket