-
-
Tjej 83: Fina kort!
till dagns alla fina Lo:s! -
jenn79: Det varmånga fina Lo:s du hade gjort! Fastnade för flera stycken
-
Tjohooo... är så glad!
Har idag fått en avi med posten. Så idag kan jag hämta mitt paket med min CRAFT ROBO som jag köpte på mässan! Så här ska testas ikväll, bäst att städa runt datan lite
-
Åååå,har varit och hämtat min "ROBBAN" nu! Si ikväll ska installeras!
Till alla dagens snygga Lo:s! Ingen nämnd ingen glömd. Har kikat in lite då och under dagen på alla fina. Men har inte hunnit kommenterat några. -
Jaha... Nu blev man åter fattigare! Gjorde precis en beställning på Stellas!
-
-
Hhahaha

-
Oj vad mycket ni har skrivit idag! Jätte kul, men har lite ont om tid att läasa igenon allt. H
ar bara skummat igenom och försökt att titta på dagens nya alster. Jätte fina alla!!
Själv sitter jag och försöker att scrappa ett bröllops "telegram"! Någon mer som gjort det?? -
-
... och så min gräsliga handstil

-
malin ulrika: De har jag gjort med min CRAFT ROBO...
-
Typ snitt: monotype corsiva Tror att det är ett vanligt som finns i Microsoft word.
-
Japp jag köpte en på scrapp mässan som var i göteborg för ett par veckor sedan. Ock kan lova att jag är SUPER nöjd
Men kan förstå att du inte vill lägga pengarna på en nu! Men jag kunde inte blunda för den när ett företag där hade så BRA pris för den!
Men så olika det är med dagis avgiver mellan alla länder i världen! Har en kusin i Australiten där är det också svin dyrt! -
Ja fick ge 2995:- för min CRAFT ROBO
-
ja jag tror det... Känner mig nöjd. fFck syn på detta företaget först som sålde den. Sedan några platser ifrån stod nästa och sålde och de tog 3595:-
-
Nähe... nu ska jag ta och sova! Känns annars om jag kommer att sitta här och somna!
****GODNATT****