Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Natti natti
  • Johanna 79

Tjej 83: Fina kort! 

till dagns alla fina Lo:s!

• Johanna 79

jenn79: Det varmånga fina Lo:s du hade gjort! Fastnade för flera stycken

• Johanna 79
    Tjohooo... är så glad!

Har idag fått en avi med posten. Så idag kan jag hämta mitt paket med min CRAFT ROBO som jag köpte på mässan! Så här ska testas ikväll, bäst att städa runt datan lite
  • Johanna 79

Åååå,har varit och hämtat min "ROBBAN" nu! Si ikväll ska installeras!

Till alla dagens snygga Lo:s! Ingen nämnd ingen glömd. Har kikat in lite då och under dagen på alla fina. Men har inte hunnit kommenterat några.

• Johanna 79

Jaha... Nu blev man åter fattigare! Gjorde precis en beställning på Stellas!

• Johanna 79

Har gjort ett grattis kort ikväll! Risa och rosa gärna...
    Har skärt ut bokstäverna med min CRAFT ROBO! Bara så bra!!!

Grattis Elsa

• Johanna 79

Oj vad mycket ni har skrivit idag! Jätte kul, men har lite ont om tid att läasa igenon allt. H
    ar bara skummat igenom och försökt att titta på dagens nya alster. Jätte fina alla!!

Själv sitter jag och försöker att scrappa ett bröllops "telegram"! Någon mer som gjort det??

• Johanna 79

Hej kollektiva  till allt fint ni lagt ut idag.

Själv har jag gjort ett bröllops telegram... Ett enklet men kul att ge bort ett eget gjort!

Blev inte så nöjd... För mörk färg på texten!

Bröllops telegram

• Johanna 79

... och så min gräsliga handstil Ledsen

• Johanna 79

malin ulrika: De har jag gjort med min CRAFT ROBO...

• Johanna 79

Typ snitt: monotype corsiva Tror att det är ett vanligt som finns i Microsoft word.

• Johanna 79

Japp jag köpte en på scrapp mässan som var i göteborg för ett par veckor sedan. Ock kan lova att jag är SUPER nöjd

Men kan förstå att du inte vill lägga pengarna på en nu! Men jag kunde inte blunda för den när ett företag där hade så BRA pris för den!

Men så olika det är med dagis avgiver mellan alla länder i världen! Har en kusin i Australiten där är det också svin dyrt!

• Johanna 79

Ja fick ge 2995:- för min CRAFT ROBO

• Johanna 79

ja jag tror det... Känner mig nöjd. fFck syn på  detta företaget först som sålde den. Sedan några platser ifrån stod nästa och sålde och de tog 3595:-

• Johanna 79

Nähe... nu ska jag ta och sova! Känns annars om jag kommer att sitta här och somna!

****GODNATT****

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket